Reply on: Technopol #96621:
1. Odpovedal som a na svojej odpovedi trvam. Skutocnost, ze si ju neviete interpretovat resp. interpretujete ju zle, je Vas problem nie moj.
2. Ci ostane aj stare riesenie je vecou rozhodnutia. Ak sa uvazuje o prestavbe, da sa predpokladat, ze na starom rieseni nemame zaujem a preto ho budeme postupne utlmovat a prejdem na to nove. Ak sa nechce utlmovat, potom nie je dovod na prestavbu a ma sa ponechat to stare.
Ak sa chce ponechat to stare ale chceme ist aj do noveho, rozhodli sme sa mat dva systemy aj s vyssimi nakladmi.
Ike
narazal som na to ze pri sucasnom rezidentalnom ci administrativnom stavebnom boome, sa mozno v buducnosti (dalekej, ak nevynajdu teleport) uzivi aj elektricka trebars do ivanky, popripade pri realizacii podobnych projektov ako je lamacska brana, mozno aj do zahorskej ci stupavy... a potom treba rozmyslat ci cestujuci, napr z tej lamacskej brany, budu davat prednost ceste cez celu dubravku elinou alebo pojdu IAD... treba najst IAD konkurenciu a to by bola zrychlena elektricka... chcel som len naznacit ze treba mysliet dopredu a ratat s najextremnejsimi variantami. Vid za sociku prestavba Prazskej a Patronky. tam sa skutocne extremne scenare naplnili.
Nie som za metro, nestojim ani za tym aby elektricka isla silou mocou pod zem, hoci by to bolo fajn, no v BA chyba trakcia, ktora ta rychlo dopravi kam potrebujes a odkial teoreticky vyuzijes inu trakciu... taka "dialnica" medzi elektrickami, alebo ked chces, elektrickove IC ?