Reply on: 810zssk #96250:
ak som dobre počul, tak zahradkar niekde v tv vyhlásil (myslím, že v súvislosti s plamennou karosou), že idú tento rok vypísať tender na 20 (!) kĺbov....
Re #96303 Martin Fundárek:
v tomto prípade nie je dôvod budovať otočky v meste, veď trate Obchodná - Špitálska už reálne existujú... Ale to bol len taký nápad ?
Re #96343 aNTI:
k prvému bodu: a čo linka 180? ? či sa jej obsadenosť už zvýšila? ?
Re #96511 Marcelllooo:
takže pokiaľ pôjde elina okolo Rovniankovej, je nevhodná, ale ostatné radiály sú v poriadku? Podľa týchto argumentov zrušme všetky elinové trate a nasáčkujme do BA busy...
Veď určite sa ani tým, ktorí bývajú na Vajnorskej, prípadne Detvianska/Hybešova či v dúbravských panelákoch nepáči, že im chodí elina pod balkónmi/oknami a určite "je barierova, vadi vizualne, nie je ekonomicky ani dopravne opodstatnene dopravne naroky riesit elektrickou". Ťažisková linka 59, čo chodí medzi 5 a 8:15ou hod. dovedna 9-krát a potom premáva až po 13tej? To snáď myslíš ako vtip, nie? A súčasná 98čka sa minimálne pri Technopole križuje s plánovanou traťou, takže týmto radšej neoperuj...
Re #96599 Mikimaus:
ten "tunel" nemal byť v úvodzovkách? ?
Sommelier
Okrem toho tým riešením by si dosiahol kulové - jednak by si znížil dosah zrušením vetvy Jesenského, na druhej strane by si to, čo ušetríš na jazdnej dobe stratil na eskalátoroch.
Ulice by si prenechal niečomu inému a z nových častí starého mesta by si kompletne odstránil jeden z jeho najmestotvornejších prvkov.
Prečo si toto nechávaš čisto teoreticky v hlave - takmer nereálne, časovo aj finančne enormné no najmä zlé riešenie ?
Nesúhlasím s Tebou že to je šotóšovina, toto najmä šotouša nenapadne ?
Tie trate sú v poriadku, majú svoje funkcie a súvislosti. O tom, že by sa dali vhodne doplniť viacerými tunelovými riešeniami, ako tu bolo už x krát spomínaná napr. Šancová, Štefánikova a imho napr. aj Staromestská napochybujem zase ja.
Re #96416 Marcelllooo: vďaka za podporu, anyway, momentálne sa nemá kto nad čím rozčuľovať. Už desaťročia tu existuje najaká koncepcia v podobe prekreslovaného ÚP, na srandu sa tam kreslia tie isté často nereálne veci, čo vieme všetci. Nakoniec je veľa vecí nadradených tomu čo sa nakreslí a niečo iné sa rieši a nerobí.
Zatiaľ čo si tu všetci navzájom dokazujú prečo to nejde a sú schopní na tento účel vyhrabať čokoľvek príde druhá banda ignorantov a rozkáže postaviť a podotýkam aj zaplatiť tunel. najprv bolo riešenie Metro, potom starý most električka, následne električka s tuneloprestupom, teraz to je dočasne most a potom tunel ? Sám už neviem, v každom prípade som to v polovici prestal sledovať, nech si chlapci už nejak spravia. Osobne si z toho neviem vybrať menšie zlo, no niečo sa tam bude musieť udiať. Podotýkam, že si za to môžme sami.
Re #96453 S499.1023: Sledujem, netreba mu to mať za zlé, tiež som ním býval. "Ono zistiť, že jedinou nespornou výhodou podpovrchovej dopravy je to, že poslúži ako kryt keď to je treba netrvá tak dlho."
Re #96497 Martin Fundárek: práve preto, že poznám tvoj názor mi to prišlo opäť divné. To vieš, že dnes ide všetko, na konci dňa sa dá zbúrať polka mesta - takí boli, takí sú aj budú. Na to aby si videl, nie čo je reálne, ale čo aj nejak bude vyzerať, na to nepotrebuješ byť v obore a používať výpočty. Šafko má šancu nielen zostať šafkom, naopak sa z neho môže stať ešte príjemnejšie miesto akým je. Ale to sa s bariérou v podobe desiatok metrov dlhého vjazdu električky do podzemia nebude.
Po sprevádzkovaní evrotunelu bude takýto zákop s cieľom urýchliť tranzit cez CMO ešte menej opodstatnený.
Ešte potenciálnejší smer z Petržalky je imho na Pribinovu a ďalej ulicou Mlynské Nivy, kam posmeruje tam zamestnané obyvateľstvo. Prečo sa aspoň výhľadovo nepočíta s traťou týmto smerom, najmä keď tam už jednak bola a v blízkej budúcnosti by tam vytvorila prirodzenú spojnicu nielen so strarým mestom netuším.