Absurdné je, že mesto aj železnice počítajú s tým, že bude vybudovaná v Petržalke dočasne električka a potom sa to zmení na mestský vlak - keď neboli schopní za 15 rokov nič postaviť, odrazu sa má staviať dočasne električka, ktorá má premávať do roku 2015 a potom sa celá trať zmení na trať pre akýsi mestský vlak - dosť nereálne.
Marcelllooo
Re #96592 Technopol:
1a. Hovorili ste o polozapustenom variante. Ja hovorim o plytkom tunely, co su dve rozdielne veci.
1b. Odpovedal - zalezi od konkretneho architektonickeho riesenia
2. Mozete pisat VELKYMI PISMENAMI, neurobi to vase slova o nic pravdivejsie, akceptovatelnejsie
Re #96596 Sommelier: Mas pravdu. Temer vo vsetkom. No prave preto, aby sme si nemuseli povedat, ze mozme si za to sami, snazim sa do veci zapojit a presadzovat nase zaujmy. Takto totiz viem, ze si za to sami nemozeme, ze nam za to mozu oni...
Dovodmi pre plytky tunel nie je len kryt, ale ovela viacej vyhod, ktore z toho pramenia, o to skor, kedze vieme, ze realizacia by bola ovela horsia ako ktorykolvek z nasich zlych snov.
Ale ten tunel ma ist pod Pribinovou a ma tam mat aj zastavku...