Reply on: Marcelllooo #96519:
- Električku je možné na istých miestach rovnako prekryť.
- Viem.
- Kto hovorí o estakádnej trati? Povrchová a polozapustenú trať je možné postaviť esteticky (viď Barrandov, aj keď mne sa vôbec nepáči)
- Cieľom koľajového systému je dostať časť ľudí z IAD do MHD. IAD treba z centra mesta, ktorým Starý most bezpochyby je vytláčať, nie kvôli IAD budovať drahý tunel popod Dunaj.
- Petržlenkárom pribudnú viaceré priame spojenie kapacitnou dopravou.
- Zatiaľ čo majú peší na Starom moste iba úzku lávku, potom sa bude jednať o široký chodník s cyklotrasou.
- Lacnejšie riešenie to je, pretože odpadá nákladné budovanie tunela pod Dunajom mestom.
- Lacnejšie je to už len z toho dôvodu, že prímestské jednotky a metro je drahšie aj čo sa týka vozidiel i údržby.
- Ešte raz podotýkam, že sa získajú nové priame spojenia. V Dúbravke poberajú väčšiu časť cestujúcich električky alebo linky 34+83? Ten istý prípad.
- Odbremenila by sa 93, pretože aj ľudia zo stredovej línie Petržalky cestujú na stanicu. To isté platí o ostatných. Električka odbremení minimálne toľko ak nie viac ako "NDSTEN-T" v strede Petržlenky.
- Účelom NS MHD by malo byť odbremenenie celej MHD, vrátane spojenia na stanice.
Ámos
Re #96471 810zssk: jj ? napise clanok a potom nam ho dava ako dokaz ? ?
Re #96474 810zssk: musis vygooglit, na sme je zrejme len to, co som sem dal.
Re #96488 intony: asi tak ako je to vo Viedni na Sudtiroler platz.
Re #96500 Marcelllooo: Ty mas skutocne pocit, ze ti ludia co dlhe roky planovali rozvoj tohto mesta, len proste zobrali mapu a nanom nacmarali kade asi by mohlo ist metro. Kde v sebe beres tu odvahu povysovat svoje neodborne myslienky nad dlhorocnu pracu odbornikov v danej problematike?
Re #96506 stevo: Ziadnu. Dnes dokazes kupit auto lacnejsie, cca rovnako hospodarne a nato, ze bude mat 15 rokov pravdepodobne aj bezpecnejsie.
Re #96508 Marcelllooo: ? ? perly ? ? jj to mas pravdu, co povies sama perla.
Re #96511 Marcelllooo: Hm ing. Lunaxacek. Skutocne myslis toho co bol pred rokom 2002 velky zastanca metra a o elektricke nechcel ani pocut?
Re #96511 Marcelllooo: A z akeho dovodu nemoze byt elektricka v plytkom tunely?
Skutocne mas pocit, ze vacsie a tazsie kolajove vozidlo bude menej hlucne ?
Metro/vlak ci co to chces nevadi vizualne. Ci prenich vybavis inzinierov z Romulanskeho imperia a vybavia ti ho maskovanim?
Novy system by si postavil v celom meste do 5 rokov? Ked tvrdis ze elektricka v meste konci a metro by nekoncilo?
Nie, elektricka by pretiahla aj ludi z 59, 98 ale aj 93/94 (podla oblasti)
Re #96512 Marcelllooo: prestavba starej je teda lacnejsia oto, ze nemusi stavat nove tam, kde uz mas vyhovujuce stare.
Re #96518 intony: posledny otvoreny 3,9km usek na trase metra C v Prahe stal 7,5mld. CZK cize 9,75mld Sk. Budovany bol v rokoch 2000-2004, cize aj ceny su z tohto obdobia.
Re #96519 Marcelllooo: Opakujem 8mld je predpokladana cena aj s nakupom elektriciek v hodnote cca 2,5mld Sk. 1,5 mld by mala stat reko Stareho mosta, ktory tiez musi prejst rekonstrukciou, ci bude tunel alebo nie.