Reply on: Marcelllooo #96416:
tvoje prispevky citam uz len zlahka, lebo si ignorant a demagog. Ohanas sa tu vetami ako dialog, diskusia, normlane bez urazok viest rozhovor a potom napises nieco taketo: "Takze tebe ide o to byt pseudointelektualsky filozofujuci mudrlant, co?"Si premna hlupak, s ktorym sa neoplati diskutovat, lebo si sem neprisiel diskotovat. Prisiel nas len presvedcit o svojej pravde.
Takze ti len zopakujem pravdu moju (mozno "nasu") pre Bratislavu Elektricka ako nosny system plne postacuje. Okrem ineho podla zaverov UITP z konferenice v Montreale, uz dnes Bratislava ma na mnohych miestach elektricku, ktora by sa dala nazvat rychlodraznou. Rychlodrazna elektricka je vhodna na miesta, kde je potrebne prepravit vacsie mnozstvo cestujucich - cca do 40.000 cest./hod na smer. (citacia KLATIK, M.: Historia elektricovej dopravy v Bratislave do roku 1989 ? )
Ámos
O hranolovom pravnom vedomi by som velmi pochyboval aj napriek jeho docenture z prav. Uznesenie o poruseni zakona odsuhlasene NR SR na jeho navrh je toho dokazom.
Re #96229 arzen: To je zvlastne. To aj do obuvy prides: "tieto tenisky sa mi vobec nelubia, takze si ich zoberem, ale odmietam zane zaplatit..."
Re #96234 Emo: Ja mam 187 a ze som nemal problem. Je normlane, ze clovek obcas musi sklont hlavu.
Re #96248 NN: Mna skor zaraza, ze z nakupu 30-40 vozov to uz je nakup jednej desiatky vozidiel. Okrem toho 10 vozov Capacity nic neriesi. To mozu poslat na L21 a ani tam nepokryju vsetky poradia. DPB musi kupit minimalne 40 klbovych vozov aby zabezpecil vypravu.