Reply on: Ámos #96430:
Nie, dakedy to naozaj nebola najlepsia cast Petrzalky. Dnes, po 8 rokoch tvrdej roboty (ano, aj mojej) sa skutocnost, chvalabohu, zmenila. Rovniankova uz rozhodne nie je najhorsia cast Petrzalky, skor naopak. Ale to preto, ze sme veci u nas robili spravne, coho dokazom je nielen zhodnotenie bytov (o vyse 300% voci obdobiu pred realizaciou rozvojovych projektov, ale napriklad aj o 300 000 Sk viac nez okolite domy). Tieto ale aj dalsie projekty, ktore som riadil ma naucili ze veci sa daju robit dobre a potom funguju alebo zle a potom nefunguju alebo len zle.Byvam na Rovniankovej 14 lebo je to moj domov, kde som vyrastal, kde som prezil pubertu, kde zijem svoj zivot a nemenil by som to len tak.
A co sa tyka toho, na co Bratislava ma a na co nema. Odkedy si Bratislava moze dovolit ten luxus, ze postavioa za 8 mld. elinu do Petrzalky, ked to nie je dopravne nutne?
Prave preto, ze na to BA nema, prave preto sa ma spojit so ZSR a statom, nech sa v ramci zdruzenej investicie postavi aspon cast toho, co sa nazyva NS MHD. A raz ked bude BA zase bohatym mestom, tak potom si mozno dobuduje aj zvysok.
Ámos
Na trase Zatisie - Zlate piesky pred vypnutim preferencie na krizovatke na konci Vajnorskej tuto 3786m dlhu trasu zvladali elektricky za 8minut, co je priemerna premavkova rychlost 28,4km/hod. Ak by boli preferenicou riadene aj krizovatky Vajnorksej s Bojnickou, Odborarskou a Tomasikovou, priemerna cestovna doba by mohla byt medzi 7-6 min. To by bolo 37,9 - 32,5 km/hod. To su priemerne cestovne rychlosti, ktore dosahuju ostatne dve trasy metra v Prahe. B-cko 37,6km/hod a C-cko 34,9.