Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: intony #96476:
Dodávam, že táto "vetva" NDS bude spolovice podzemnou železnicou, ktorá nie je v územnom pláne. Podobne a teou zavrhované električkové riešenia.
Reply on: intony #96476:
Nevie niekto kde najdem na nete plany siete rychlodraznych elektriciek zpred 1970-teho?
Reply on: S499.1023 #96452:
"VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách" - Leipzig, Dresden ❓
Reply on: Martin Fundárek #96451:
Trať má slúžiť obidvom spomenutým druhom dopravy - prímestskej, ale aj mestskej. Ak berieme do úvahy úsek predmestie - Slovany - Filiálka, je to vzhľadom na zástavbu akurát, veď Slovany majú mať južný vchod niekde približne pri Slimáu a filiálka severný vchod pri Tehelnej. Podobne v meste. Nivy budú mať južný vchod pri VÚB a zástavka centrum severný vchod na Jakubovom námestí. Takže nejaké hustejšie rozmiestnenie zástavok by už bolo aj nereálne.
Reply on: AAA #96448:
Dakujem za odpoved.

Re #96459 S499: Aj tebe dakujem za odpoved a dodavam ze som neabsolvoval nic 😃 Ale mne sa aj zdalo ze je to volake inteligentnejsie 😃
Reply on: Marcelllooo #96375:

Do roku 1970 plánovali v Bratislave systém rýchlodrážnych električiek. O metre sa začalo uvažovať v súvislosti s miliónovou Bratislavou.
Má Bratislava milión obyvateľov? Nemá. Netreba ani metro.

"Dolezite v tomto ohlade vsak je, ze je to prva vetva a zhruba polovicka NS MHD, a riesi mnozstvo dopravnych problemov koncepcne a systemovo."
Polovička NDS? Tak to sa mýliš, pretože ešte veľmi dlho neuvidíš trasy NDS v Dúbravke, Karlovej Vsi, v Ružinove, na Hlavnej stanici, na Kamennom námestí. A keď vravím, že ešte veľmi dlho, tak to bude veľmi dlho, pretože zatiaľ čo v Petržalke sa bude stavať pozemne, časť trasy zaplatí ŽSR, ostatné trasy nemôžu byť inak ako podzemne a to teda už železnice stavať nebudú a Bratislava tie desiatky miliárd na kilometre razených tunelov nebude nikdy mať.
Reply on: Marcelllooo #96337:
"Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu
navrhu...."

Vzhľadom na to, že po trasách železničného riešenia majú okrem mestských premávať aj regionálne a diaľkové vlaky, je to argument aj voči železničnému riešeniu. Dokonca podľa mňa ešte vo výraznejšej miere.
Reply on: Ámos #96456:
Kde presne ma AGV jazdit? Celkom rad by som to skusil ak sa cez prazdniny poradi dostat sa niekde blizko toho...
Reply on: S499.1023 #96449:
Nasiel na wikipedii.
Reply on: Marcelllooo #96370:
"Dovod preco nemoze byt v BA elektrickova siet NS je centralny komponent ako uzke hrdlo" ❓
❓ ❓
Reply on: Marcelllooo #96445:
No, to si teda expert ked vies hladat na ultraspolahlivej wikipedii.
Reply on: Marcelllooo #96441:
Problem je ze elektricka do Petzralky je nutna, ti matica.
Reply on: Solider #96463:
Presne tak. Prečo by sa práve MHD mala v celom meste odsúvať koli IAD pod zem?
Reply on: Beus #96437:
Centralny komponent je ta suciastka, ktora ti po rozmontovani a zmontovani nejakeho mechanizmu zostane a marne si lames hlavu, na co tam bola, kedze mechanizmus funguje aj bez nej. Cesky kur vic, slovensky kur vit ko.

Re #96439 810zssk: Blokova slucka je napriklad otocka 212 na Vojenskej nemocnici. Linka sa neotaca na mieste, ale ide jednosmernou trasou okolo bloku ulic.
Reply on: Marcelllooo #96375:
"P.S. A ked uz ideme do medzinarodnych porovnani, preco si nezoberieme priklad z este lepsich rieseni? " - možno som nedával pozor, nejaký príklad by sa nenašiel?
Reply on: Marcelllooo #96443:
Stavba úplne nového systému je ekonomickejšia ako prestavba existujúceho? Tak prečo stále nemáme metro? ?
Ja som vravel o podzemnom centránom mestkom okruhu obsluhovanom električkami v líniach ako je zakreslený NDS v ÚP.

Lipnem na električkovom fundamentalizme, pretože som si na 200% istý, že NDS v takej podobe ako je zakreslený v ÚP nikdy nebude. Miesto toho bude stagnovať existujúci systém, namiesto toho, aby sa mohol rozvíjať a rozširovať o nové trasy.
Reply on: Jezo #96276:
To čo za blbosti tam tliachajú v tom článku? Prečo by mala električka čakať na nejaký blbý tunel?
Kolada môže byť rád, že odišiel z magistrátu... Na diskusii v A4 vyhlasoval, ako bude preferencia hneď po otvorení Sitiny. Teraz by bol za idiota. 😛
Reply on: 810zssk #96365:
Ja som všetkým desiatimi za to, aby električka IŠLA po Starom moste a nešla tunelom. Ak silou mocou chcú tlačiť IAD do popredia, nech si pre gumokoly vybudujú tunel.
Reply on: Ámos #96413:
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.