Reply on: Marcelllooo #96370:
1. Bol si v Brne? Elektricka byt NS MHD moze byt a tam je to jasne viditelne.
2. To je otazka priorit - MHD, alebo IAD?
4. Preto treba tu koncepcnost zaviest a sucasne trate prestavat tak aby boli vhodne. Opakujem, je to vsak lacnejsie a jednoduhsie ako uplne novy system. A efekt je cca rovnaky.
Marcelllooo
1. Nie neda sa to tak riesit. Povrchova elina ma uplne ine urcenie, nie ako NS MHD a to duplom v centre. Je to lokalna doprava na kratke vzdialenosti (o to skor, ze na mnohych miestach su dopravne obmedzenia pre ID), co je presny opak toho, co je NS MHD.
Stale mi to pripada tak, ze radsej si budes znovu a znovu platat roztrhane gate miesto toho, aby si si kupil nove, ktore su kvalitnejsie, trvanlivejsie a aj modernejsie.
2. Principialne sa neda doprava v centre vyriesit tak, ako si navrhol. Zmenou taktovania krizovatiek by si v lepsom pripade mozno dosiahol akceptovatelnu prejazdnost elin, ale by sa zase zhorsila cestna doprava... Problem by si len preniesol inde...
4. Dovod preco nemoze byt v BA elektrickova siet NS je centralny komponent ako uzke hrdlo a aj to, ze radialy sa nim stavaju tiez. Je to dosledok nekoncepcnosti a nesystemoveho planovania a dopravneho inzinierstva.
5. Dopravne matice su sucastou systemoveho riesenia ako rozpracovania dopravnej koncepcie. Tvorba koncepcie a systemoveho riesenia sa prelinaju.