Reply on: Marcelllooo #96364:
1. Lenze nainstalovat (a zapnut) preferenciu je OMNOHO jednoduhsie (a lacnejsie co sa v BA = pravdepodobnejsie) ako stavat uplne novy system. A vysledok je priblizne rovnaky.
2. Centrum sa da riesit zakopanim. Opat plati to co pri bode 1: Je jednoduhsie zakopat len usek v centre ako budovat novy system.
Marcelllooo
1. Aj na radialach nie je preferencia elektrickovej dopravy a situacia sa dokonca zhorsuje (ako som spominal napriklad novymi investicnymi zamermi, kedy investor sice vyriesi krizovatku, ale urovnovo a so svetlami, lebo to je jednoduchsie a najlacnejsie ale to, ze sa tym poserka kopu dalsich veci nikoho nezaujima, ani magistrat). Takto bol pokazeny napr. vyjazd elin zo Zlatych pieskov po spusteni TESCO...
2. Keby aj radialy boli bezprolemove, hned ako dorazia do centralneho komponentu, koncia. Centralny komponent je uzke hrdlo. Bohuzial, situacia sa zacina rozsirovat aj po radialach (Vajnorska radiala az ku krizovatke ZST Nove mesto, Racianska po Mladu gardu, Ruzinovska po krizovatku s Bajkalskou, Karlovesko-dubravska prakticky az po IUVENTU).
Takze elektrickovu sustavu nemozno ani nahodou povazovat za NS MHD...