Hej, to je hlavny dovod a hlavna vyhoda betonu.. http://sk.wikipedia.org/wiki/Bet%C3%B3n
ale neviem naist nic o tych jazdnych vlastnostiach... takze ak niekto to najde, alebo mate niekto skusenosti, dajte vediet...
ale neviem naist nic o tych jazdnych vlastnostiach... takze ak niekto to najde, alebo mate niekto skusenosti, dajte vediet...
Marcelllooo
Schvalne som bol zvedavy, ci si vsimnes aj toto konstatovanie. ?
Ale aby sme si boli na cistom. Nie som proti rieseniu NS MHD v Petrzalke, ale som proti rychlokvasenym samoucelnym a zlym rieseniam cohokolvek, navyse ak vysledkom je zhorsenie situacie, ktore navyse bude zakonzervovane na desiatky rokov... A presne takymto je aj riesenie elektrickou cez Stary most.
Re #96320 Martin Fundárek: Autobusy sice zastavky a depo potrebuju, ale ich uz maju vybudovane, takze zabery pody nebudu, aspon nie v takom rozsahu
Neviem presne voci comu sa ohradzujes pri tej roznej obsaditelnosti vozidla. Porovnavaju sa prepravne kapacity a rozne ucely nasadenia...
A uz aj v Bratislave sa vozovka nerobi z asfaltu, ale z tvarnic ci specialneho betonu na miestach, kde dochadza k jeho deformaciam (krizovatkym zastavky MHD).