Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #96331:
Okrem bratislava otvorene a par znamych, ktorych som volil, nebola ina alternativa, alebo?
Reply on: Martin Fundárek #96317:
A co tak konstatovanie, ze vo vyhlade do 2010 sa dopravne naroky zvysia o 6% a vo vyhlade 2020 o 19% co by mali zvladnut autobusy? ?

Schvalne som bol zvedavy, ci si vsimnes aj toto konstatovanie. ?

Ale aby sme si boli na cistom. Nie som proti rieseniu NS MHD v Petrzalke, ale som proti rychlokvasenym samoucelnym a zlym rieseniam cohokolvek, navyse ak vysledkom je zhorsenie situacie, ktore navyse bude zakonzervovane na desiatky rokov... A presne takymto je aj riesenie elektrickou cez Stary most.

Re #96320 Martin Fundárek: Autobusy sice zastavky a depo potrebuju, ale ich uz maju vybudovane, takze zabery pody nebudu, aspon nie v takom rozsahu

Neviem presne voci comu sa ohradzujes pri tej roznej obsaditelnosti vozidla. Porovnavaju sa prepravne kapacity a rozne ucely nasadenia...

A uz aj v Bratislave sa vozovka nerobi z asfaltu, ale z tvarnic ci specialneho betonu na miestach, kde dochadza k jeho deformaciam (krizovatkym zastavky MHD).
neviete kdesa nachadza 4020 mercedes bens capa city ?
Reply on: NN #96296:
Zakazane to nie je. Je to len nezakonne...

Bohuzial, je to vsak bezna prax vo verejnom obstaravani. Ked uz treba sutazit, podmienky sa usiju na vyhru konkretneho vopred urceneho vyhercu...
Reply on: Martin Fundárek #96300:
Co je ale len argument proti tr3mp-ovmu navrhu....

Ale tak daleko ako redundancia spojov zabezpecujuca prave odolnost proti vypadkom spojov a ich lokalnych preruseni sme sa nedostali, nehovoriac o tom, ze funguje len v centralnom komponente. Na radiale to chyti vsetkych rovnako.
Reply on: Martin Fundárek #96301:
Lenze zmena trasy v centralnom komponente toho vela neriesi a je zmenou cisto formalne-matematickou, nie zmenou, ktora by prinasala kvalitu do dopravneho riesenia. Je uplne jedno, ci vystupim z elektricky na Kollarku a idem odtial peso na Spitalsku alebo naopak vystupim na Spitalskej a idem smerom na Obchodnu peso. Z dopravneho hladiska su to pre mna rovnocenne alternativy, nakolko jedina zmena je v tom, ze sa menia ludia, ktori budu trosku viacej slapat...
Reply on: 810zssk #96334:
Ked kritizujem, musim vediet co kritizujem, teda pomenovat pricinu a objekt svojej nespokojnosti:
- kupil som si nove topanky a nasiel som na nich roztrhnuty jazyk
- kupil som si topanky a nejsom s nimi spokojny, chcem ine.

Chapes rozdiel medzi tymito dvomi druhmi nespokojnosti?

A teraz provokativna otazka:
Aku nekvalitu / nespokojnost by sme vyjadrili my?
Reply on: Marcelllooo #96333:
K bodu 3. Problem je v tom ze povedzme cestujuci moze kritizovat autobus (prva vec co ma napadla) aj ked sam autobus lepsi navrhnut nevie. Dovod je jednoduchy - ten autobus je tu pre cestujuceho a preto ma pravo cestujuci povedat svoj nazor na ten autobus. Bez ohladu na to ci vie autobus navrhnut lepsi (resp. vobec nejaky).

To je len jeden priklad, ale obdobne to funguje vo veeeela oblastiach.
Reply on: Martin Fundárek #96331:
Objasnim ti ten paradox:
1. Pre vela ludi neexistuje skutocna alternativa

2. Slovac vo vseobecnosti je zvyknuta byt nespokojna a nadavat po krcmach, ale ked ma nieco urobit, tak zrazu skutek utekl....

3. Osobne som zastanca konstruktivnych rieseni - teda ked jedno riesenie kritizujes, tak by si mal hned ponuknut ine a lepsie. A vacsina ludi nielenze nevie dat lepsie riesenie, nevie dat ani ine... Oni si nevedia predstavit ako by to mohloi a malo fungovat.
Reply on: Beus #96328:
Podla mna by bolo idealne spravit strajk cestujucich. Jednoducho by jeden den vsetci ukazali ze su s MHD nespokojni a zaroven ukazali kam to smeruje ked vsetci pojdu IGK. Otazka je kde tie IGK zoberu, pre mnohych su taxiky prilis drahe.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Beus #96328:
Oni sa z inkometencie usvedčujú denne sami. Lenže z nejakého nepochopiteľného dôvodu ich ľudia volia znovu a znovu.
Reply on: Sati #96329:
Pravda.
Reply on: 810zssk #96279:
hlavne pre vodica ten ked skolabuje tak ste v peknej zadnici ❗
Reply on: Martin Fundárek #96312:
Z veľmi jednoduchého dôvodu, ktorý bol jasný hneď po zbežnom prečítaní toho článku, bez potreby výraznejšieho zamyslenia: Preto, lebo v križovatke Púchovská - Pri Vinohradoch sa plynulá jazda IGK narúša omnoho viac - električkami. A preto ich treba čo? Obmedziť, spomaliť, zdržať, nechať čakať! Kým si láskavo veľkí čávovia v IGK prevezú svoju ctenú prdel cez križovatku.

Je mi blivno...

Nedá sa tých...nepoviem čo... nejako usvedčiť z absolútnej inkompetencie?
Reply on: hoppusmark01 #96289:
37 je teraz SOR linka ? aj na 80-ke sa nejake poradia SOR najdu ?
Reply on: enumaelish #96314:
a vies mi vysvetlit co ma system hlavovych konecnych s tym ake vozy tam jazdia a v akom stave?
Reply on: enumaelish #96316:
"...a určite v sedle na 68!"

V sedle ani nie, skôr v špičke by sa tam hodil. ?
Reply on: enumaelish #96318:
Ale ako, preboha, elektrickove trate a intervaly suvisia s obojsmernostou elektriciek? A Brno podla teba nekupuje jednosmerne elektricky? A AKU vyhodu ma pestry vozovy park okrem toho ze uspokoji sotochutky?
Reply on: Martin Fundárek #96307:
vdaka za opravu... budem vediet... kdesi som tento pojem pocul a tak som ho pouzil, aspon budem vediet ze je neodborny ?
Reply on: zakaznik #96321:
pridavam sa... unava z vozidiel MHD ako dovod nakupu nekompatibilneho typu elin je sotoprispevok tyzdna, nie dna ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.