Reply on: intony #96278:
Neni tá hlavová konečná preto navrhnutá tak, lebo neni v Líšni to kde otočiť klasicky? Pokiaľ viem, tak dlho bola konečná v Líšni o zastávku skôr na Jírovej, teraz sa dostavala trať a končí až na Mifkovej 8. Nemalo zmysel tam stavať slučku asi, tak sa ako konečná použila trať dočasne a aj tak Mifkova sa vyriešila ako hlavová konečná. Divím sa tým (menovite S499.1023) čo opindali Budapeštiansky systém hlavových konečných. Nech sa prv pozrú na to aké vozy jazdia tu a tam a hlavne v ako stave. Tam si ani nemusia vozovňu obohnať múrom, tu ani ten by nestačil pred vandalmi. Kultúra a kvalita je jednoznačne tam.
hoppusmark01
no mohol myslieť všebecne veľkokapacitné autobusy tejto dĺžky.. čiže do toho by spadal aj MAN...
ale jasné, nemusel to povedať až takto, alebo nemusel hovoriť nič..
ale ešte horšie by bolo, keby povedal:"budeme sa snažiť vysúťažiť Mercedes CapaCity" ?