"P.S. A ked uz ideme do medzinarodnych porovnani, preco si nezoberieme priklad z este lepsich rieseni? " - možno som nedával pozor, nejaký príklad by sa nenašiel?
Stavba úplne nového systému je ekonomickejšia ako prestavba existujúceho? Tak prečo stále nemáme metro? ?
Ja som vravel o podzemnom centránom mestkom okruhu obsluhovanom električkami v líniach ako je zakreslený NDS v ÚP.
Lipnem na električkovom fundamentalizme, pretože som si na 200% istý, že NDS v takej podobe ako je zakreslený v ÚP nikdy nebude. Miesto toho bude stagnovať existujúci systém, namiesto toho, aby sa mohol rozvíjať a rozširovať o nové trasy.
Ja som všetkým desiatimi za to, aby električka IŠLA po Starom moste a nešla tunelom. Ak silou mocou chcú tlačiť IAD do popredia, nech si pre gumokoly vybudujú tunel.
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Napríklad nedá mi spomenúť ich štúdiu toho, ako sa lepšie vníma na majákoch červená a modrá namiesto obidvoch červených. Nič nové pod slnkom, len odkopírovali to, čo už dávno funguje v Amerike ?
Bloková slučka je to, čím sa otáča napr. d-11 v centre. Objazd bloku domov - preto bloková slučka.
Inak - respect - tvoje príspevky sa už dajú čítať a čoraz častejšie s tebou súhlasím. Si absolvoval nejakú zrýchlenú Soliderterapiu ? ?
8 mld je to aj s nakupom vozidiel a reko stareho mosta, ktory sa musi zrekonstruovat tak ci tak!
Na TEN-T17 zabudni. Nic sa stavat s najvacsou pravdepodobnostou nebude.
Z akeho dovodu je stavba noveho ekonomickejsia ako prestavba stareho?
Re #96449 S499.1023: on tusim naozaj nieco robi zo skrutkami a nahradnymi dielmi ?
To, či Harabin niečo porušil, posudzoval parlamentný výbor alebo niečo podobné. A ten povedal, že nič neporušil. Ale to nič nedokazuje, lebo aj moja babka sa rozumie právu viac než väčšina koaličných poslancov a ona je navyše nezaujatá.
Električka SAMOZREJME môže byť nosným systémom. Neuviedol si žiadny KONKRÉTNY argument, prečo by nemohla, opkrem radobyodborných kriedovopapierových skrutkovýdch argumentov a fráz o "centrálnom komponente".
ŽSR nevypracovali žiadnu koncepciu riešenia MIESTNEJ dopravy v Bratislave. ŽSR vypracovali akúsi koncepciu JEDNOHO smeru DIAĽKOVEJ dopravy. VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách.
Predmestie-Filiálka je cca 2,8 km a s jednou medziľahlou zastávkou je medzizastávková vzdialenosť cca 1,4 km. Je to málo, alebo veľa? Ak tam majú jazdiť laminátky so šiestimi Bh-čkami a plniť výlučne úlohy prímestskej dopravy, tak je to málo. Ak tam majú jazdiť ľahké súpravy cca 3-vozňové a majú plniť prepravné úlohy v rámci mesta, tak je 1,4 km veľa.
Ak neviem, čo mi presne vadí, mám právo sa sťažovať. Kto tvrdí opak, tvrdí nebezpečným odborníckym syndrómom. Ak mi nechutia rožky z pekárne X, mám právo sa sťažovať a odmietnuť ich nákup bez toho, aby som navrhol novú technológiu pečenia, ba dokonca aj bez toho, aby som špecifikoval, prečo mi nechutia.
Solider