Reply on: Marcelllooo #96378:
Električka SAMOZREJME môže byť nosným systémom. Neuviedol si žiadny KONKRÉTNY argument, prečo by nemohla, opkrem radobyodborných kriedovopapierových skrutkovýdch argumentov a fráz o "centrálnom komponente".ŽSR nevypracovali žiadnu koncepciu riešenia MIESTNEJ dopravy v Bratislave. ŽSR vypracovali akúsi koncepciu JEDNOHO smeru DIAĽKOVEJ dopravy. VŠADE v civilizovanom svete jazdia diaľkové vlaky a S-Bahn po oddelených koľajách.
S499.1023
Na margo Brna: O konečnej Mifkova sa pôvodne vôbec neuvažovalo. Definitívnou konečnou mala byť Jírova. Zlé jazyky hovoria, že vznikla preto, aby aj Brňáci mali svoje metro. Vznikla preto, aby si Brňáci ex post našli využitie pre svoje KT8. Následne sa využil fakt obojsmeronsti linky a trať sa pred=lžila na miesta, kde by budovanie slučky bolo príliš komplikované. Následkom jej existencie je fakt, že v prípade výluk nemôžu KT8 operatívne slúžiť tam, kde by to bolo potrebné, lebo MUSIA jazdiŤ na d-8. A prečo si odvtedy Brno zaobstaráva zase len samé jednosmerné vozy?