CapaCity vo Varšave
http://youtube.com/watch?v=hCJx2jtDka4&feature=related
"Pojazd koštuje blyzko dva miliony zlotych." 2 x 9,3 =... ?
Re #96268 intony: Žeby napr. taká nepodstatná vec ako cena? Alebo väčší salón pre cestujúcich (bez 2. kabíny)? Napríklad... Platí pre teba to isté, čo pre ? . Tak rovno napíš, že počas celej tej histórie boli tí, čo projektovali systémy s jednosmernými električkami sprostí. Lebo nevideli tie kolosálne výhody, čo tu popisuješ. Škoda, žsi sa nenarodil skôr. Mohol si vyviesť ľudstvo z tejto slepej uličky už dávno.
❤ ?
http://youtube.com/watch?v=hCJx2jtDka4&feature=related
"Pojazd koštuje blyzko dva miliony zlotych." 2 x 9,3 =... ?
Re #96268 intony: Žeby napr. taká nepodstatná vec ako cena? Alebo väčší salón pre cestujúcich (bez 2. kabíny)? Napríklad... Platí pre teba to isté, čo pre ? . Tak rovno napíš, že počas celej tej histórie boli tí, čo projektovali systémy s jednosmernými električkami sprostí. Lebo nevideli tie kolosálne výhody, čo tu popisuješ. Škoda, žsi sa nenarodil skôr. Mohol si vyviesť ľudstvo z tejto slepej uličky už dávno.
❤ ?
intony
Teraz by nikto neriešil problémy s umiestneným nástupných zastávok, pretože by mohli niektoré byť aj v strede trate, neboli by problémy s miestom na vybudovanie obratiska, pri výlukach by boli minimálne obmedzené, atď.
V súčasnosti je už na to, samozrejme, neskoro a bola by asi blbosť kupovať nejaké veľké množstvo obojsmerných električiek, ale rozhodne aspoň tých 10-20.
Inak, stačí si spomenúť na bielu piskľavú Škodovku a miesto kam potom putovala. V Cagliari sú oné trate postavené železničným spôsobom, žiaden autobus na koľajách...