Nahodou by som s tym suhlasil. Potrebu pokryjeme presne na to nakupenymi vozmi. Nie robit len tender na 100 ks najlacnejsich co z toho vzidu a potom uz len to co mame, to sa budeme snazit pouzit...
S tymto suhlasim, len neviem co obsahuje ten lacnejsi model. Z popisu by som bol za, aby bola plosina len pri 2. dverach a klima celovozidlova, no moze byt lacnejsi model. Ale jednoznacne by sme mali uz v Twin city zavadzat klimu. Je rok 2008 a sauna v lete...
no vieš to bolo prvý krát, čo sa konala takáto akcia. A jeden krát to určite nestačí, takéto razie musia byť častejšie, aby si bezďáci uvedomili, že v MHD nemajú čo robiť, a že z nej budú vyháňaní..
doteraz sa vlastne niekoľko rokov proti tomu nič nerobilo, takže oni si za ten čas zvykli, že im nikto nič nepovie, a preto sa to dostalo až do tohto štádia, že je ich tak veľa... A tento ich dlhoročný návyk je dosť ťažké zmeniť jednou raziou..
Vsetkych nie odbavovat, ja som prednedavnom mal zvyseny narok na MHD a S499.1023 praveze dal za pravdu...ono je v tom mat objektivne a konstruktivne naroky a pripomienky a nie riesit kazdu blbost
rovnaké vozidlo ako je MB Capacity vyraba aj MAN..konkretne je to Lions City GXL, ktory je dokonca o 1 meter dlhsi ako CapaCity. Takze tender ma vyznam, urcite bude z coho vyberat..
mozno keby nevznikli, tak by v bratislave nevznikla ani dogma ze odpocivat musia aj elektricky ?
v sucasnosti povazujem ale nakupo dvojsmernych elektriciek za zbytocny... vyse 100 rokov tu neboli a ani nam nechybali...
keby sme tu mali zeleznicne konecne, nepoviem pol slova, ale tie tu nemame... to by bol treba kompletny reset elektrickovej siete (vozidla, udrzbove vozidla, vyhybky, konecne, zastavky) a ten je podla mna zbytocnejsi ako nove logo.
Už som to tu raz písal, odľa mňa jednsmerné električky so sľučkami ani nemali NIKDY vzniknúť. Je to len o tom, že "niekto" chcel autobus na koľajniciach s viac miestami na sedenie. Inú výhodu vážne nevidím.
Teraz by nikto neriešil problémy s umiestneným nástupných zastávok, pretože by mohli niektoré byť aj v strede trate, neboli by problémy s miestom na vybudovanie obratiska, pri výlukach by boli minimálne obmedzené, atď.
V súčasnosti je už na to, samozrejme, neskoro a bola by asi blbosť kupovať nejaké veľké množstvo obojsmerných električiek, ale rozhodne aspoň tých 10-20.
Inak, stačí si spomenúť na bielu piskľavú Škodovku a miesto kam potom putovala. V Cagliari sú oné trate postavené železničným spôsobom, žiaden autobus na koľajách...
stevo
S tymto suhlasim, len neviem co obsahuje ten lacnejsi model. Z popisu by som bol za, aby bola plosina len pri 2. dverach a klima celovozidlova, no moze byt lacnejsi model. Ale jednoznacne by sme mali uz v Twin city zavadzat klimu. Je rok 2008 a sauna v lete...