Reply on: 810zssk #96242:
Už som to tu raz písal, odľa mňa jednsmerné električky so sľučkami ani nemali NIKDY vzniknúť. Je to len o tom, že "niekto" chcel autobus na koľajniciach s viac miestami na sedenie. Inú výhodu vážne nevidím.Teraz by nikto neriešil problémy s umiestneným nástupných zastávok, pretože by mohli niektoré byť aj v strede trate, neboli by problémy s miestom na vybudovanie obratiska, pri výlukach by boli minimálne obmedzené, atď.
V súčasnosti je už na to, samozrejme, neskoro a bola by asi blbosť kupovať nejaké veľké množstvo obojsmerných električiek, ale rozhodne aspoň tých 10-20.
Inak, stačí si spomenúť na bielu piskľavú Škodovku a miesto kam potom putovala. V Cagliari sú oné trate postavené železničným spôsobom, žiaden autobus na koľajách...
Ike
v sucasnosti povazujem ale nakupo dvojsmernych elektriciek za zbytocny... vyse 100 rokov tu neboli a ani nam nechybali...
keby sme tu mali zeleznicne konecne, nepoviem pol slova, ale tie tu nemame... to by bol treba kompletny reset elektrickovej siete (vozidla, udrzbove vozidla, vyhybky, konecne, zastavky) a ten je podla mna zbytocnejsi ako nove logo.