Reply on: Emo #94632:
Presne tak. Minimalny technicky cas pri stlaceni na oboch stranach, po prejazde autobusu/elektricky do zastavky za krizovatkou.Rozumny cas na dojazd kolony, ak je krizovatka v takomto stave, po stlaceni na jednej strane.
Mna osobne, kedze najcastejsie sa tam vyskytujem, sa dotyka Novy most a genialny rezim. Po prejazde elektricky smer centrum, je zelena od zastavky k centru, ale tato je pre chodcov, ktori nepobehnu nestihnutelna. Ak elektricka nejde na zaciatok jej signalu zelenej, ale skor na koniec, nie je o com a chodci si postoja. Nezmyselne.
Od zastavky k nabreziu je cervena aj v casoch, kedy je jasne ze tadial ziadne auta nepojdu, pretoze prichadzaju az od najazdu na Novy most.
V odbocke veducej k nastupistiam MHD pod mostom, je zelena prave v case, ked maju zelenu do odbocky auta z centra. Tieto chodcov stazka vidia, kedze je tam reklamny putac. Chodci smerujuci k nastupiskam na kontrolu, ci niekto ide, sa musia otocit ako sova dozadu. Kolona aut cakajuca na odbocenie stale blokuje nabrezie. Miesto toho by mali mat auta cervenu do odbocky.
No kazdopadne, novemu mostu by najviac pomohla prestavBA.
aNTI
V Bratislave sme podla mna svedkami neskutocnej buzeracie chodcov. Neriesi sa pohodlnost chodca. Terminal pod Novym mostom, Hodzovo namestie, Aupark a nebetycna Molecova, ktora sa hrnie iba k horsiemu.
Na druhej strane Karloveska so svojou 40tkou buzeruje vodicov, aj tym, ze tam nie je zelena vlna. Chodci pouzivaju svoj reflex a kolony zbytocne stopuju. Avsak, ak som taky dobrak ze tlacitlo nestlacim, v sedle hoci riedka, ale pravidelna premavka ma nepusti. Jednoducho sa nenajde vodic, ktory by svoj odstup od predosleho auta zvacsil natolko, aby sme traja presli aj bez toho, aby sme dalsich 10 aut natlacili na cervenu.
Cely tento vzorec spravania vodicov, chodcov a vedenia mesta vedie Bratislavu k dopravnemu kolapsu.
Re #94626 bwd: ak mas zaujem o spolupracu, anti5 @ inmail.sk