Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #94673:
Tak potom asi autobus išiel skôr. Lebo predsa len sa mi nezdá, že by prejdenie medzi Ternom a zastávkou by trvalo až 5 minút.
Reply on: AAA #94657:
Aké riešenie je teda optimálne keď na druhej strane je vzdialenosť od Mariánskej po Jesenského až príliš a smerom späť zas od Kamenného námestia po Mariánsku to je skoro nič...
Reply on: bwd #94635:
To nieje krizovatka,tam je iba priechod pre chodcov.Neviem co je na tom zle naprojektovane.Osobne som to skusil,po zatlaceni dopytu som mal zelenu za cca 20 sekund.Takze toto nieje o projektovani ale o sprostosti ludi.Nic nejde,ziadne auto,ale napriek tomu zatlacia dopyt,nepockaju na zelenu,prejdu na druhu stranu na cervenu,a auta ktore potom pridu zbytocne cakaju.A to nehovorim o zdrzani MHD,to spravi aj 2 minuty.A dokonca sa tam na tom zabavaju aj soplosi ktori behaju z jednej strany na druhu.To je zase o vychove rodicov,tiez nie o projektovani. ?
Reply on: Ike #94619:
Tak a potom prečo si tu volakedy pindal na MHD v DNV? Veď do Dúbravky to máš príjemnú prechádzku 😛
Reply on: Ike #94619:
Keby mesto konečne malo dáky terminál tak blízko k centru, tak by sa nič nestalo zlé. Keď na druhej strane sa môžu stavať rôzne nákupné a administratívne centrá, tak jeden ozaj dôstojný terminál by neuškodil, aspoň by sa nemuseli všetky eliny pachtiť pre otočku cez Šafko a Jesenského, keď to aj tak prejdú skoro prázdne. Nakoľko ani nerátam, že sa tak skoro dočkáme električky do Petržalky (však načo investovať do trate, ktorá si požije 5 rokov?!), tak by tam mohla ísť kľudne 95, aspoň by sa nebehalo každé ráno na elinu pri prestupe.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #94436:
Zákon o dráhach v § 5a zakazuje vstup na dráhu a do obvodu dráhy (okrem priestorov a komunikácií pre verejnosť a pod.), ako aj vybrané činnosti v ochrannom pásme dráhy (v § 😎.
Podľa priestupkového zákona je priestupkom vykonávanie nepovolenej alebo zakázanej činnosti v ochrannom pásme dráhy (§ 23 ods. 1 písm. c). Podľa mňa sa tento bod na vstup na dráhu nevzťahuje. Dalo by sa na to našiť písm. g), ktoré označuje za priestupok ohrozenie bezpečnosti alebo plynulosti dopravy porušením povinnosti ustanovenej všeobecne záväzným predpisom. Takže trest za samotný vstup na koľaje je dosť na vode.
Myslím, že často sa dá trestu vyhnúť ovládaním predpisov. Mne sa napríklad stalo, že som v Čiernej išiel fotiť bobinu na Dukle a osožáci na mňa, že to sa nesmie atď. (slušne). Ja som ich (taktiež slušne) zrušil, že som na nástupišti, mám platnú vstupenku na nástupište a fotografovať možno všetko, na čo nie je vyvesený zákaz. Tak dali pokoj.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: bwd #94601:
Dopytové tlačidlá nie sú nezmysel, nezmysel je len bratislavský spôsob ich implementácie.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: AAA #94573:
Rovnaké riešenie tam bolo do roku 1979 (linka 1 zastavovala pred križovatkou i na námestí).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Valec #94563:
Umiestnenie za križovatkou má ešte jeden význam - úsporu miesta. Pred križovatkou potrebuješ zvyčajne nejaké odbočné pruhy doprava a doľava, takže pri dvojprúdovej komunikácii dokopy až štyri pruhy, kým za križovatkou stačia dva, takže zastávka sa umiestni v predĺžení odbočovacieho pruhu "doľava". Bohužiaľ, plynulosti električkovej dopravy to neprospieva.
Reply on: Peon #94434:
Pokiaľ Ťa zahliadli pohraničníci, tak by si mal z toho potom veľký problém - nelegálne prekročenie hraníc. Dnes už nie, ale ja by som po tom moste ani za svet nešiel ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Peon #94434:
V 80-tych rokoch tam jazdili dva páry osobných vlakov denne (vozne pokračovali do/z Viedne), klasické súpravy vedené v úseku BA-Marchegg okuliarnikom.
Reply on: Emo #94661:
Nejak blbne čas a dátum pridania príspevku. Teraz pozerám, že k môjmu poslednému príspevku vypísalo 25. 1. 2008 21:37 (správne malo byť 26. 1. 2008 14:43).
Reply on: Valec #94655:
"Síce som to tam nenapísal, ale tiež som to tam mal na mysli. Akurát neviem, či by plocha parkoviska stačila na 2 trolejbusové nástupištia (vedľa seba) a ešte aj na miesto na obrat (keďže časť parkoviska by zabralo aj presunutie trate, aby bolo koľajový triangel väčší a zmestila sa doň aj zastávka). Asi by bolo potrebné v smere na Nivy viesť trolej po Špitálskej a Rajskej."

Na to parkovisko by sa dve nástupištia zmestili a keby si zrušil tie stánky tam nablízku, tak by bolo miesto aj na obrat a tie ostatné veci.

"Táto križovatka je riadená z križovatky Panónska x Ševčenkova (pri pumpe) a všetko sa od nej odvíja. Ak si na prechode pri ŽST stlačíš tlačilo, tak jediné čo sa stane je to, že chodec dostane zelenú vtedy, keď na križovatke pri pumpe nastane fáza odbočenia do sídliska, resp. zo sídliska smer Rusovce. Ak si tlačidlo nestlačíš, tak zelenú ako chodec nedostaneš."

Ten dopyt je tam možno preto, že keby na križovatke Panónska - Ševčenkova žiadne auto neodbočovalo do sídliska ani zo sídliska von smerom do Rusoviec (tie odbočenia sú totiž podľa toho riadené), tak aby si aj v tom prípade dostal zelenú. Uznávam, že pri dnešnej intenzite premávky je to dosť nereálne, ale stať sa to môže. ?
Reply on: ba1031 #94654:
To vieš, ľudia sú aj rozmaznaní a keď nedostanú zelenú hneď, tak sa na to radšej vykašlú. ?
Reply on: ba1031 #94654:
To vieš, ľudia sú aj rozmaznaní a keď nedostanú zelenú hneď, tak sa na to vykašlú. ?
Reply on: Ike #94642:
Pokiaľ ja viem, plánujú to obnoviť, ale neviem, či sa im to podarí.
Reply on: bwd #94637:
ked sme uz pri semaforoch... vsetko by riesili odpocitavacie semafory... aj pra auta... aj pre chodcov... nieco take maju dokonca v bulharskej Sofii... nechapem kde je problem... alebo pre chodcov odpocitavanie a pre auta odporucana rychlost (ako to kedysi fungovalo napr na sancovej...)
Reply on: tr3mp #94638:
JJ, Hodzovo namestie je najvacsi potrat aky som v tomto smere spoznal. A nova budova skveleho developera:

Od Stefanky sa na zastavku da ist aj popri ceste po extra uzkom chodnicku. Tuto moznost samozrejme vystupujuci z autobusov vyuzivaju a autickari iduci z Palisadov doprava sa mozu cudovat. Staci jedno potknutie chodca a maju ho na kapote. Tento prechod mal byt zakazany (ked uz je to tak zle vyriesene).

Na druhu stranu od zastavky, vedie k prechodom uzucky chodnik, teda uzucky = 1 meter siroky. Obklopeny travickou, uz sa tesim ako budeme slapat blaticko...

Zastavka MHD je blokovana stlpmi.

Na Hodzovom 4 zastavky MHD ?.
Este pred vystavbou by sa z toho celeho mozno dal spravit mega kruhovy objazd, a mozno aj teraz. Na to by sa musel pozriet niekto od fachu. Ale mat dve zastavky - jednu pod IPR, jednu pri fontane by bol raj.
Reply on: tr3mp #94638:
"Ale chôdzou sa to stihnúť nedá. "

No ale po CHODníkoch väčšinou CHODia CHODci a nie BEŽCI...! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.