To by sa dalo trochu zmierniť nákupom obojsmerných vozov. Napr. by v tomto prípade tramvaje, čo ostali v KV a Dúbravke premávali z Dúbravky/KV po najbližšiu splietku pred miestom nehody a späť.
Re #93087 Max: Keďže predpokladám, že tramvaje sa točili späť do mesta, nebolo najlepšie vypustiť vlkov na zastávke na nábreží smerom do mesta?
Premýšľam, že vina sa teraz hádže asi na vodiča električky.
Vodič je človek, a je normálne, žiaľ aj prirodzené, že občas KAŽDÝ človek zlyhá. (Veď zlyhá aj stroj.) V prípade šoféra, vodiča to má ale iné následky, ako v prípade povedzme pracovníka v rozmnožovni.
Ako by sa takýmto nehodám dalo predsa len predísť? V dobe GPS-navigácie? Verím, že keby na každej električke bol namontovaný systém, ktorý by v prípade zaregistrovania prekážky počas jazdy začal brzdiť, vylúčili by sme napr. zlyhania z dôvodu mikrospánku, choroby, únavy, nevoľnosti, či povedzme aj smrti vodiča: u električiek, ktoré sa pohybujú po koľajnici, by to nemusel byť až taký veľký problém, či áno?
Nič v zlom, ani v dobrom, ale myslím si, že je toto dosť arogantný názor. Tebe by sa ako páčilo, keby si to musel hradiť a prišiel by si o prácu??? On o prácu pravdepodobme príde, ale hradiť to ne... Všetky vozidlá sú poistené. Poisťovňa je na to, aby hradila škodu.
Inak, teraz už je málo vodičov, a keby za každú hovadinu vyhadzovali vodičov, tak ťa nemá pomaly už kto voziť...!
Bod A: Keby si tam nepobehoval ako šašo tak by si si všimol, že daj boh a cestujúcich som vyrozumoval aj v druhom vozidle súpravy. To si si nevšimol, že som tam pomáhal vykladať ľudom tašky. Ale je trend kritizovať všetko, len nie sa zamysleť nad sebou. Bod B: Neviem čo svieti v tuneli, zrejme tvoj fotoaparát ale treba rýpať však pán dokonalý. Bod C: V tuneli nie je žiadná nástupná hrana, zrejme si nepochopil čo ti hovorím ale pri tebe je to normálne. Záver: vybral som si z toho len toľko, že treba rýpať do ľudí a ďalej to nemá cenu rozoberať, ty sám možno pochopíš prečo. Pre teba som nie je žiadný veľavážený dispečer ale dopravný dispečer, ktorý sa snaží pochopiť myšlienkové pochody(a samozrejme nie len to) takýchto ľudí, ktorý všetko kritizujú, a sťažujú sa už pomaly aj sami na seba. Mrzí ma, že sa mi nedarí. ?
Ved naco..budeme predsa podopierat stlp, aby nepadol a kochat sa vyplasenym davom z neosvetleneho, deraveho a nebezpecneho tunela ?
Re #93085 Dlhe Diely MHD: Ked som videl tu masu ludi natlacenych v Xke co sme minali pri Lafranconi a dalsich ludi na Chatam Sofer, tak mi bolo vazne blivno nad organizaciou NAD a ako som uz vravel po viac ako 2 hodinach od MU ?
Re #93087 Max: Pridal by som moznost D.)...cestujucibytonepochopili, nikdysatotaknerobilo ?
A teba, môj milý, za tvoje mimoriadne hlúpe a ignorantské poznámky (a amatérsky retušované fotografie), demonštrujúce absolútnu neznalosť vecí, ešte nikto zo žiadneho fóra nevyrazil? Nech sa páči, toto môže byť tvoje prvé...
Nič v zlom, ale podobné nehody ako sa stala napr pri tuneli keď šofér tretej súpravy nabral druhú a tá potom prvú, alebo napr. neuveriteľný kus umu šoféra 93 na Panónskej ceste keď na rovnej ceste nabral stĺp si nezaslúži nič iné ako vyhodenie z práce a poprípade hradenie škody z vlastného. Neviem potom ktorá poisťovňa by poisťovala našich šoférov ? Každopádne, ak dačo nezhorí alebo neni poľadovica tak aspoň šoféri sú zárukou, že v našej MHD bude každý týždeň o čom hovoriť ?
keď už sa to tu spomína... nevieš prečo? Síce ani ja, ale bolo na na príkaz dispečingu, s ozaj logickými argumentami -
A.) "je to v rovine - aby vodič videl do zadného vozňa" - lebo v zákrute pred križovatkou by už nevidel, a to by musel potom vodič alebo nedajboh dispečer navštíviť aj zadný vozeň a ešte tam aj informovať cestujúcich! ?
B.) alebo že v tuneli sa lepšie vystupuje, lebo električka tam svieti (a celý tunel je zrejme tiež vysvietený)
C.) v tuneli je vyššie hrana (nástupná=obrubník asi)... síce netuším kde, ale nevadí...
keby stál v tom nebezpečnom oblúku, tak by minimálne starší ľudia mohli cez 1.dvere prvého voza vystúpiť na vyvýšený obrubník, a mali by to bližšie ku zastávke ND, pekne po chodníku a nie tam z tunela po koľajach.
Vyberte si všetci argument, ktorý sa vám najviac pozdáva - dispečeri totiž použili všetky tri, ktoré som spomenul.
Ale hlavne, že ja som ten najväčší *****, že som si vôbec dovolil niečo povedať veľaváženému pánu dispečerovi, pretože oni sú vždy najmúdrejší na svete a všetko vedia najlepšie (viď. dnešná organizácia náhradnej dopravy).
Toto samozrejme neplatí na všetkých dispečerov, len na tých najmúdrejších s ktorými som mal dnes tú česť.
Mikimaus my sme to mali super urobene - najvacsi T3 vrak aky ide a este sme 5 minut museli cakat kym tupec otvoril dvere a vypustil nas jak stado zvierat a hucal nieco v style :,, Bezte si vy smradi dalej to nejde!"
A este ti ludia v tom buse no to ma dozralo som uplne natlaceny na dverach div nie vypadnut a 2 stare babky mimo busu po mne "nadavali" (iny slusny vyraz ma nenapada) aby som sa posunul a tretia do mna zboku pichala barlou aby som jej vytvoril zivotny priestor ?
Nabuduce pojdem aj ja peso a nebudem cakat "celu Nedelu"
To co si DPB predstavuje pod pojmom "NAD" sa neda ospravedlnit ziadnou MU... samozrejme, ak po radiale chodi 5 liniek s 12-minutovym intervalom, je jasne ze pri MU sa kapacita znizi a je to akceptovatelne, nie vsak tak ako je zvykom pri DPB. Navyse je to absolutne neorganizovane. Nejazdi sa vacsinou podla nejakeho intervalu, ani tak aby sa to napajalo na sailny. Cest vynimkam - napr. vyluka do Race dna 25.12.2007. Dnes som tu NAD nezazil, ale ak je to take ako inokedy (a nemam dovod domnievat sa ze nie) tak je to neospravedlnitelne..
Ja co som videl, tak ludi nutili vystupovat na konci Tunela..neviem preco ? To uz mohli potiahnut k zastavke..dispeceri tam stali, vrtali sa v zadku a cumeli na to. Co tam potom ze na bus zastavke Chatam Sofer stalo asi 200 ludi a Xka nikde...takze dovod na vystupovanie nebol. ? Kedze chodila NAD plna na prasknutie, vratane tamojsich busov mnozstvo ludi to vzdalo a slo pesi ? Nehoda sa stala okolo 14 00 a o 16 00 ziadne dalsie busy v NAD ? Skoda, ze som mal vybite PDA, bol by som to nafotil ?
Ako o interval sa mi tak nejednalo (kto sa ponahla domov ? ) ale ide o to ze tam mohlo byt aj 200 ludi a KRATKA karosa dorazila tam kde sa papierovo zmestilo (priklad) 50 ludi bolo 100
Ono toto je mimoriadna situácia. Isté zdržanie je v tomto prípade v poriadku, ale absolútne nezvládnutie náhradnej dopravy už nie. Holt keď sa neriešia problémy DPB a funguje "na hrane" tak stačí jedna nehoda voz do voza v špičke a vidíme čo nám to spôsobí.
tak to vies, keby bolo viac..... ale realita je ina, tak to treba aspon neako riesit, a nie improvizovat ako v mnohych pripadoch ked uz bolo neskoro
skoda len ze v Karlovke nie je obratisko aj smerom z Dubravky, to by sa teraz lepsie dychalo cestujucim, ale na to sa mohlo mysliet uz davno
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JamaVOku
Inak, teraz už je málo vodičov, a keby za každú hovadinu vyhadzovali vodičov, tak ťa nemá pomaly už kto voziť...!