Reply on: Mikimaus #93081:
keď už sa to tu spomína... nevieš prečo? Síce ani ja, ale bolo na na príkaz dispečingu, s ozaj logickými argumentami - A.) "je to v rovine - aby vodič videl do zadného vozňa" - lebo v zákrute pred križovatkou by už nevidel, a to by musel potom vodič alebo nedajboh dispečer navštíviť aj zadný vozeň a ešte tam aj informovať cestujúcich! ?
B.) alebo že v tuneli sa lepšie vystupuje, lebo električka tam svieti (a celý tunel je zrejme tiež vysvietený)
C.) v tuneli je vyššie hrana (nástupná=obrubník asi)... síce netuším kde, ale nevadí...
keby stál v tom nebezpečnom oblúku, tak by minimálne starší ľudia mohli cez 1.dvere prvého voza vystúpiť na vyvýšený obrubník, a mali by to bližšie ku zastávke ND, pekne po chodníku a nie tam z tunela po koľajach.
Vyberte si všetci argument, ktorý sa vám najviac pozdáva - dispečeri totiž použili všetky tri, ktoré som spomenul.
Ale hlavne, že ja som ten najväčší *****, že som si vôbec dovolil niečo povedať veľaváženému pánu dispečerovi, pretože oni sú vždy najmúdrejší na svete a všetko vedia najlepšie (viď. dnešná organizácia náhradnej dopravy).
Toto samozrejme neplatí na všetkých dispečerov, len na tých najmúdrejších s ktorými som mal dnes tú česť.
fobust
Má to jednu chybyčku krásy, totiž pri nehodách sa nezriedkavo stane, že sa nezablokuje iba jedna koľaj, ale spravidla aj koľaj opačným smerom. Najčastejšie sa jedná o nehody tram vs IGK na priecestiach, kedy je auto vymrštené do koľajiska a zablokuje tak oba smery, takže premávka po jednej koľaji by nefungovala.