Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Allredo #93074:

Neviem, myslím že to vôbec nie je systémové riešenie. Totiž DPB by mal mať dostatočnú rezervu, aby mohol ND zabezpečiť. Treba riešiť príčinu nevyhovujúcej ND, nie vymýšlať rôzne zlepšováky, ktoré by aj tak nie vždy pomohli.
Ta T6 nevyzerá najlepšie + tá modernizovaná T3 tomu sa hovorí "štastie" ?
Reply on: fobust #93073:
no to je tiez pravda- vo vacsine pripadov, ale aj to by pomohlo...
Reply on: Allredo #93072:

Má to jednu chybyčku krásy, totiž pri nehodách sa nezriedkavo stane, že sa nezablokuje iba jedna koľaj, ale spravidla aj koľaj opačným smerom. Najčastejšie sa jedná o nehody tram vs IGK na priecestiach, kedy je auto vymrštené do koľajiska a zablokuje tak oba smery, takže premávka po jednej koľaji by nefungovala.
Reply on: Valec #93065:
Plny suhlas, urcite by to bolo lepsie riesenie, lebo momentalne by nestacilo ani desat nahradnych busov... nehoda sa stala akurat na perfektnom useku, este horsie by bolo keby sa to udialo pred Moleckou = trikrat viac ludi do ND
apropo, co jazdi ako ND niekto nevie?
Reply on: fobust #93070:

Oprava:
Klasické reko na T3P beriem, ak sa použije stará skrina, nie nová.
Reply on: odpetrika #93068:

Ono sú naozaj najnovšie. Pri súprave 7717+7718 sa jedná o NOVOSTAVBU kompletných električiek, pričom sa použila NOVÁ skriňa vozidla, nová výzbroj a pod. S pôvodnými vozmi majú spoločné akurát tak papiere. Samozrejme, fakt že si DPB stavia električky ktorých koncepcia je z roku 1950 to nijako neospravedlňuje. Keby aspoň nakúpili "vaňové" skrine tak by som to bral, ale postaviť v roku 2007 VYSOKOPODLAŽNÉ vozidlo s tým, že nám bude jazdiť do roku 2050 je hanba. Klasické reko na T3P beriem, ak sa použije nová skrina. Ak sa však kupuje skriňa nová, tak nech je to láskavo vaňa a nech sa osadí podvozkami s dvojitým vypružením. Oboje existuje a je k dispozícii.
KTO VIDEL DNES ZRAZKU ELEKTRICIEK NAZIVO ?? ?
celkom ma pobavila hlaska "Električky #7717+7718 sú najnovšími, ktoré DPB vlastní". no, ak su take nove ako vcerajsi bus c. 95, ktorym som sa viezol domov a ktory mal priblizne 5cm dieru po celej dlzke dveri z vnutornej strany (nie zo strany kde sa dvere po zavreti spoja), tak dakujem pekne...bezpecnost ako ma byt...apropo, toto som uz zazil minuly rok ked som sa viezol v karose pri dverach, ktore sa pri prudkej lavotocivej zakrute na safarikovom namesti zacali otvarat.este stastie, ze som ako slusny cestujuci nebol v tej tlacenici o ne oprety...asi by som pekne zahucal...nuz, len tolko ku kvalite MHD v Bratislave:)
Reply on: Ámos #93066:
no dobre, tak tie 3 a-busy by boli normálne ZV.. Čiže by sa používali každý deň.. čiže presne ako si napísal: "..keby DPB mal dostatočnú rezervu v busoch a vodičoch"
Reply on: hoppusmark01 #93064:
takze by si minul cca 30 mil za busy ktore by si pouzil sem tam. Ziadny rpoblem s ND by nebol, keby DPB mal dostatocnu rezervu v busoch a vodicoch.
Kolajove splietky su urcite ovela lepsi napad.
Reply on: hoppusmark01 #93064:
Akurát, že 3 kĺbové autobusy ti ako náhrada električiek v úseku Tunel - Dúbravka stačiť nebudú. Naviac, zbytočne tam teraz stojí x vozov aj vodičmi ktorí sú platení ale jazdiť nemôžu ani keby chceli. Koľajové splietky sa dajú využiť napr. aj pri oprave koľají a náhradnú dopravu budeš môcť zaviesť len v určitom krátkom úseku (viď letná X11).
Reply on: Valec #93063:
ja si myslím, že by bolo oveľa jednoduchšie kúpiť/požičať si cca 3 kĺbové autobusy, ktoré by boli určené len ako ND za električky, a vypracovať plán, ako postupovať pri výpadku električiek v meste..
V súvislosti s DN v Karlovke a opäť raz nedostatočnou náhradnou dopravou sa pýtam, či by nebolo vhodné zriadiť na jednotlivých radiálach koľajové splietky, aby sa dalo v určitom úseku prechádzať aspoň po jednej koľaji.

Je mi jasné, že by nemohli byť "na každom rohu", ale v úseku Tunel - Karlova Ves by také 3 mohli byť. Aj keď by pri intervale na radiále tadiaľ všetky linky premávať nemohli, ale aspoň 2 (a k tomu NAD) by stačili.

Čo vy na to?
Reply on: Ámos #93061:
Odpoved na presovskom fore...
http://www.vecernik.po.sk/obsah/obrazky/2008_08_01_03v.pdf
aj Bratislava by asi mala rozmyslat nad zvyhodnenim ludi platiacich dane Bratislave. Mozno sa potom studaci budu prihlasovat na trvaly u svojich znamich aby usetrili a mesto Bratislava tak dostane za jedneho o cca 13.000 viac do rozpoctu.
Ad: ceny lístkov

Pred nejakými dvoma rokmi som za jednosmerný lístok z Petržalky do Parndorfu (ja+bike ❤ ) zaplatila 150 Sk-platené v pokladni. Bolo to nádherných 24 minút v súprave OBB 8033 Wiesel, kde bolo čisto, žiadne writy, tichučké, nízkopodlažné, z podlahy by sa dalo jesť po celých 24 minút, aj bajk bola SAMOZREJMOSŤ. ❤

Ad: Kitsee

Preboha ? toľko eur dať teraz za 3 minúty jazdy? ? Teraz po otvorení Schengenu je to od Kopčianskej do stredu Kitsee 20-25 minút pešo, na biku to činí slabých 10. ❤

?
Šotoužívatelia programu Googleearth, pozrite sa, čo som našiel, keď som hľadal pod kľúčovým slovom "strassenbahn" ?
gooearth.de/kmz-file/Strassenbahn.kmz - klik a na mieste som našiel KT4- ak sa nemýlim, dvojosáky, nejaký S-bahn a dokonca aj doubledecker ?
Vie mi niekto z Vás zohnať Služobné CP MHD Blava.Nemusia byť najnovšie.Som zberateľ.Ďakujem sad
Reply on: 810zssk #93041:
No len na Trnavské mýto. Proste som bol prekvapený z toho, že ma to nezaviezlo až na riadnu zastávku 31-ky. ? OK, už to tu neriešme, toto fakt nebola dôležitá téma...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.