Reply on: fobust #93073:
To by sa dalo trochu zmierniť nákupom obojsmerných vozov. Napr. by v tomto prípade tramvaje, čo ostali v KV a Dúbravke premávali z Dúbravky/KV po najbližšiu splietku pred miestom nehody a späť.Re #93087 Max: Keďže predpokladám, že tramvaje sa točili späť do mesta, nebolo najlepšie vypustiť vlkov na zastávke na nábreží smerom do mesta?
Max
A.) "je to v rovine - aby vodič videl do zadného vozňa" - lebo v zákrute pred križovatkou by už nevidel, a to by musel potom vodič alebo nedajboh dispečer navštíviť aj zadný vozeň a ešte tam aj informovať cestujúcich! ?
B.) alebo že v tuneli sa lepšie vystupuje, lebo električka tam svieti (a celý tunel je zrejme tiež vysvietený)
C.) v tuneli je vyššie hrana (nástupná=obrubník asi)... síce netuším kde, ale nevadí...
keby stál v tom nebezpečnom oblúku, tak by minimálne starší ľudia mohli cez 1.dvere prvého voza vystúpiť na vyvýšený obrubník, a mali by to bližšie ku zastávke ND, pekne po chodníku a nie tam z tunela po koľajach.
Vyberte si všetci argument, ktorý sa vám najviac pozdáva - dispečeri totiž použili všetky tri, ktoré som spomenul.
Ale hlavne, že ja som ten najväčší *****, že som si vôbec dovolil niečo povedať veľaváženému pánu dispečerovi, pretože oni sú vždy najmúdrejší na svete a všetko vedia najlepšie (viď. dnešná organizácia náhradnej dopravy).
Toto samozrejme neplatí na všetkých dispečerov, len na tých najmúdrejších s ktorými som mal dnes tú česť.