Zdravim
Zaujimalo by ma, ci by sa tu nenasiel niekto, kto pozna konstrukciu Ikarusov 280. Konkretne sa jedna o samonatacacie kolesa zadnej napravy. Velmi by ma zaujimalo akym sposobom je to urobene. Dakujem za info
Zaujimalo by ma, ci by sa tu nenasiel niekto, kto pozna konstrukciu Ikarusov 280. Konkretne sa jedna o samonatacacie kolesa zadnej napravy. Velmi by ma zaujimalo akym sposobom je to urobene. Dakujem za info
Tuším tie ich busy začínajú vyzerať celkom civilizovane
Puki
Ráno sa koncentrovať nevyspatý a znervoznovať nad šoférmi je jedna vec, tá podstatnejšia je tá, že to vôbec ale vôbec v mojom prípade nie je rýchlejšia volba. Èastokrát mi cesta autom trvala aj o 15 min viac ako MHD. A to nehovoriac o tom, že nájsť volné parkovacie miesto sa mi tiež zrovna dalších 10 minút ráno nechce. A ak som odchádzal vecer unavený z práce tak ver mi, že to posledné co sa mi chcelo bolo šoférovať, ked mi priamo pred vchodom do budovy stojí autobus. A pritom šoférujem relatívne rád.
Volba MHD dokonca porazila Fabiu Combi 1,4 16V s klimou.
Možno sa Ti to bude zdať divné, ale pokial nezažiješ nevieš. Každý sme proste iní. A mne nevadí ísť autobusom.
Výhoda auta je najmä vo vecerných hodinách ak idem na druhý koniec Bratisalvy, aby som necestoval hodinu, ale zase ak chcem ísť niekam na pivo tak je pre mna lepšia volba MHD.
No a o pekných slecnách ráno v autobuse snad nemusím hovoriť. Áno peklo boli tieto horucavy ale prežil som
?