Reply on: Beus #81877:
Myslím, že systém, ktorý používala Karosa (ŠM11) alebo Mercedes (Sanos) bol podstatne elegantnejší.
( myslim zatrolejovanie )
Tuším tie ich busy začínajú vyzerať celkom civilizovane 
Neviem aké komponenty používajú, takže kvalitu posúdiť neviem, no vyzerajú celkom schopne 
) Zaujímavosťou je tiež nasávanie v stĺpiku medzi oknami za 1. nápravou vpravo, a aj dovnútra skladacie 4-dielne dvere, ktoré ale neboli rovné ako na Ik280, ale ohnuté rovnako ako karoséria voza, takže museli mať o kus zložitejšie uchytenie, ale výborne to vyzeralo (hoci túto vec nevymysleli ani oni, ani Ikarus, ale MAN niekedy v 60-tych rokoch - http://www.omnibusclub.de/ocm890.jpg)
Tam bude v lete asi tiez dost teplucko a zeby sa tam Santa Fe-cko zrovna flakalo...
Puki
Ráno sa koncentrovať nevyspatý a znervoznovať nad šoférmi je jedna vec, tá podstatnejšia je tá, že to vôbec ale vôbec v mojom prípade nie je rýchlejšia volba. Èastokrát mi cesta autom trvala aj o 15 min viac ako MHD. A to nehovoriac o tom, že nájsť volné parkovacie miesto sa mi tiež zrovna dalších 10 minút ráno nechce. A ak som odchádzal vecer unavený z práce tak ver mi, že to posledné co sa mi chcelo bolo šoférovať, ked mi priamo pred vchodom do budovy stojí autobus. A pritom šoférujem relatívne rád.
Volba MHD dokonca porazila Fabiu Combi 1,4 16V s klimou.
Možno sa Ti to bude zdať divné, ale pokial nezažiješ nevieš. Každý sme proste iní. A mne nevadí ísť autobusom.
Výhoda auta je najmä vo vecerných hodinách ak idem na druhý koniec Bratisalvy, aby som necestoval hodinu, ale zase ak chcem ísť niekam na pivo tak je pre mna lepšia volba MHD.
No a o pekných slecnách ráno v autobuse snad nemusím hovoriť. Áno peklo boli tieto horucavy ale prežil som
?