Dnes 33/4 4513
? ? - za kazdym by mal poriadne zatrubit Zahradnickovi pri dome ? - neviete dakto, kedy uz zacnu robit tu otocku na Riviere ( myslim zatrolejovanie )
Nahodou sedadla v Karosach CNG su super, je to jeden z hlavnych dovodov preco ju povazujem za to najlepsie cim som isiel z hladiska komfortu. Len ta cierna farba vadi, kvoli teplu (aj ked to pekne vyzera)
Ale jasné, že im to shitting palace aj s Trescom dobre zaplatia. Ale zober si že si vlk a nie šotouš:
Ideš zo Zlatých pieskov: môžeš ísť Busom L53, kde si cvakneš lístok a dojde Ti pravdepodobne cng vrak, kde je hic, asi si sadneš ale na aké sedačky..., potom môžeš ísť tramvajou, ale pokiaľ Ti zrovna nepríde T3P, alebo také čosi, moc nadšený nebudeš a tiež si tam musíš cviknúť lístok. A potom môžeš ísť na Blagusa z tresca. ideš zadarmo, po Rožňavskej aj rýchlejšie ako bus 53, ideš priamo do mesta, bus je nový a klimatozovaný, nie je ani taký špinavý ani taký dočmáraný ako 27xx, alebo priemerná T3 o druhm vozni ani nehovoriac...
Wow, Zemunská fabrika vydala ďalší slušivý facelift? Tuším tie ich busy začínajú vyzerať celkom civilizovane
Ostatní: Ikarbus je nový názov fabriky v Belehradskom Zemune (používaný už dosť rokov), ktorá kedysi vyrábala licenčné Ikarusy IK-110/111 (sólo) a IK-160/161 (kĺbové), ktoré vyzerali takto: http://www.phototrans.eu/images/photos/big/2/59721.jpg http://www.phototrans.eu/images/photos/big/0/65494.jpg http://img147.imageshack.us/img147/1424/p70305251rr.jpg
Fabrika najprv zmenila meno, a potom začala postupne robiť drobné facelifty na tých vozoch - dvere, čelá, a podobne, neskôr prišlo na rad aj hnacie ústrojenstvo, a to čo Ike postol, je priamy nástupca týchto Ikarusov IK-161 po viacerých drobnejších vylepšeniach, no stále na ňom vidno pôvodný rám, aj úpravu podlahy pre veľký motor, ktorá nastala s asi 4. generáciou faceliftov (to už do nich dávali automatiky) Neviem aké komponenty používajú, takže kvalitu posúdiť neviem, no vyzerajú celkom schopne
Ale aj tak, tie pôvodné Ikarusy boli fascinujúce, jednak designom čela, a tiež zvukom - atmosférický motor RÁBA-MAN, licenčná prevodovka ZF, a náprava RÁBA so zvukom ako naša 6311 donedávna, celé sprevodované do cca 90km/h. Tú tretiu fotku dávam ako ukážku pôvodnej verzie, ktorá mala pred 2. nápravou komín (ktorý počas prevádzky zaslepovali a vyviedli výfuk do diery v plechu dolu, čím voz dostal ešte lepší zvuk ) Zaujímavosťou je tiež nasávanie v stĺpiku medzi oknami za 1. nápravou vpravo, a aj dovnútra skladacie 4-dielne dvere, ktoré ale neboli rovné ako na Ik280, ale ohnuté rovnako ako karoséria voza, takže museli mať o kus zložitejšie uchytenie, ale výborne to vyzeralo (hoci túto vec nevymysleli ani oni, ani Ikarus, ale MAN niekedy v 60-tych rokoch - http://www.omnibusclub.de/ocm890.jpg)
Škoda že Ik161 už miznú z ulíc miest, Ikarusofilom by som ich vrele odporučil
Ozaj a co expresy BNSF (Burlington Northern Santa Fe) ked prechadzaju Texasom, ci Arizonou ? Tam bude v lete asi tiez dost teplucko a zeby sa tam Santa Fe-cko zrovna flakalo...
prosimta nezhadzuj sa... ked zaplatim viac, mozem si kupit auto a vykaslat na celu mhd... uz som to tu spominal... ja si vazim prirodu, snazim sa rozmyslat perspektivne.. ale ked sa mesto a dpb NIJAK nesnazi zlepsovat mestsku dopravu a OHROZUJE moje zdravie... prepac...
a ano mas vo vela veciach pravdu... ale zhadzuje sa prskanim jedu na vsetky strany a miesto budovania autority na fore posobis ako zakomplexovany obmedzenec... len aby si vedel
A ty si chceš nechať BA v polozrúcanej podobe zo sedemdesiatych rokov alebo ako? Však každé mesto sa prirodzene rozvíja. A konkrétne Tri veže sú krásne. Keby som na to mal a keby som chcel žiť v BA, tak si tam kúpim byt.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk