Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #81880:
Chceli by to stihnúť tento rok ?
Dnes 33/4 4513
? ? - za kazdym by mal poriadne zatrubit Zahradnickovi pri dome ? - neviete dakto, kedy uz zacnu robit tu otocku na Riviere ❓ ❓ ❓ ( myslim zatrolejovanie )
Reply on: Mike #81878:
Nahodou sedadla v Karosach CNG su super, je to jeden z hlavnych dovodov preco ju povazujem za to najlepsie cim som isiel z hladiska komfortu. Len ta cierna farba vadi, kvoli teplu (aj ked to pekne vyzera)
Reply on: S499.1023 #81859:
Ale jasné, že im to shitting palace aj s Trescom dobre zaplatia. Ale zober si že si vlk a nie šotouš:
Ideš zo Zlatých pieskov: môžeš ísť Busom L53, kde si cvakneš lístok a dojde Ti pravdepodobne cng vrak, kde je hic, asi si sadneš ale na aké sedačky..., potom môžeš ísť tramvajou, ale pokiaľ Ti zrovna nepríde T3P, alebo také čosi, moc nadšený nebudeš a tiež si tam musíš cviknúť lístok. A potom môžeš ísť na Blagusa z tresca. ideš zadarmo, po Rožňavskej aj rýchlejšie ako bus 53, ideš priamo do mesta, bus je nový a klimatozovaný, nie je ani taký špinavý ani taký dočmáraný ako 27xx, alebo priemerná T3 o druhm vozni ani nehovoriac...
Reply on: Ike #81790:
Wow, Zemunská fabrika vydala ďalší slušivý facelift? 😉 Tuším tie ich busy začínajú vyzerať celkom civilizovane 🙂

Ostatní: Ikarbus je nový názov fabriky v Belehradskom Zemune (používaný už dosť rokov), ktorá kedysi vyrábala licenčné Ikarusy IK-110/111 (sólo) a IK-160/161 (kĺbové), ktoré vyzerali takto:
http://www.phototrans.eu/images/photos/big/2/59721.jpg
http://www.phototrans.eu/images/photos/big/0/65494.jpg
http://img147.imageshack.us/img147/1424/p70305251rr.jpg
Fabrika najprv zmenila meno, a potom začala postupne robiť drobné facelifty na tých vozoch - dvere, čelá, a podobne, neskôr prišlo na rad aj hnacie ústrojenstvo, a to čo Ike postol, je priamy nástupca týchto Ikarusov IK-161 po viacerých drobnejších vylepšeniach, no stále na ňom vidno pôvodný rám, aj úpravu podlahy pre veľký motor, ktorá nastala s asi 4. generáciou faceliftov (to už do nich dávali automatiky) 😉 Neviem aké komponenty používajú, takže kvalitu posúdiť neviem, no vyzerajú celkom schopne 😉

Ale aj tak, tie pôvodné Ikarusy boli fascinujúce, jednak designom čela, a tiež zvukom - atmosférický motor RÁBA-MAN, licenčná prevodovka ZF, a náprava RÁBA so zvukom ako naša 6311 donedávna, celé sprevodované do cca 90km/h. Tú tretiu fotku dávam ako ukážku pôvodnej verzie, ktorá mala pred 2. nápravou komín (ktorý počas prevádzky zaslepovali a vyviedli výfuk do diery v plechu dolu, čím voz dostal ešte lepší zvuk 😉 ) Zaujímavosťou je tiež nasávanie v stĺpiku medzi oknami za 1. nápravou vpravo, a aj dovnútra skladacie 4-dielne dvere, ktoré ale neboli rovné ako na Ik280, ale ohnuté rovnako ako karoséria voza, takže museli mať o kus zložitejšie uchytenie, ale výborne to vyzeralo (hoci túto vec nevymysleli ani oni, ani Ikarus, ale MAN niekedy v 60-tych rokoch - http://www.omnibusclub.de/ocm890.jpg)

Škoda že Ik161 už miznú z ulíc miest, Ikarusofilom by som ich vrele odporučil 😉
Reply on: klasIK #81589:
velmi pekne video. dakujem
Reply on: S499.1023 #81848:
Ozaj a co expresy BNSF (Burlington Northern Santa Fe) ked prechadzaju Texasom, ci Arizonou ? 🙂 Tam bude v lete asi tiez dost teplucko a zeby sa tam Santa Fe-cko zrovna flakalo... 😉
Reply on: Valec #81832:
Inak tých tiet tam fakt nejako dosť sedí, teda aj na Olejkárskej na personálnom viaceré, som zvedavý, ako sú pracovne vyťažené. ?
Reply on: S499.1023 #81848:
No vo Francuzsku na VRT sa mi nezdalo, zeby za tepluot okolo 30-35 stupnov slo to TGV nejak pomalsie... 😉 Ani sme ho poriadne nestihli zaregistrovat. 😉
Reply on: Ike #81830:
ved mozes nastupit, DPB ti zaplati kurz, len nusis podpisat na rok a pol..
Reply on: Ike #81870:
? ? ?
Reply on: S499.1023 #81865:
prosimta nezhadzuj sa... ked zaplatim viac, mozem si kupit auto a vykaslat na celu mhd... uz som to tu spominal... ja si vazim prirodu, snazim sa rozmyslat perspektivne.. ale ked sa mesto a dpb NIJAK nesnazi zlepsovat mestsku dopravu a OHROZUJE moje zdravie... prepac...

a ano mas vo vela veciach pravdu... ale zhadzuje sa prskanim jedu na vsetky strany a miesto budovania autority na fore posobis ako zakomplexovany obmedzenec... len aby si vedel
Reply on: S499.1023 #81865:
Vsak hovorim - pokial by mala firma ziskove linky + ostatne dotovane - vytvarala zisk = poskytla by kvalitu. To DPB nedokaze
Reply on: S499.1023 #81863:
Nebola nominovaná.. Ale je to škoda, tiež je pekná..
Vsetko je vec financií,keby DPB dokazal riadne zaplatit ludi,tak by si mohol kazdy den vyberat novych ludi.Ci uz mechanikov alebo vodicov. ☺
Reply on: 810zssk #81750:
V tomto prípade možno súhlasiť.
Reply on: 810zssk #81748:
Idiot. Však zaplať DPB a dostaneš komfort tiež. Šoférovať nevieš a ekonómii tiež nerozumieš.
Reply on: Själavrak #81744:
ČO ide rapídne dolu vodou? Horší riaditeľ ako Cng. už byť nemôže.
Reply on: hoppusmark #81741:
Koprivnica.
Reply on: hoppusmark #81733:
A ty si chceš nechať BA v polozrúcanej podobe zo sedemdesiatych rokov alebo ako? Však každé mesto sa prirodzene rozvíja. A konkrétne Tri veže sú krásne. Keby som na to mal a keby som chcel žiť v BA, tak si tam kúpim byt.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.