Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #81852:
Globalne oteplovanie JE nevyhnutne... a skuma sa len to, ci tomu ludstvo pomaha, alebo nie... no skor sa priklana k teorii ze zvysenie priemernych teplot je sposobene prichodom doby ladovej... ale inak to nie je nic vynimocne... pred 50 rokmi bolo rovnake pocasie (preco myslis ze 50 rocne rekordy padaju?), proste aktivita slnka a vychylovanie atmosferickeho systemu (ci uz vetry, alebo morske prudy) sposobuje vykyvy... Okrem toho ludske freony, ktore sposobuju ztencovanie ozonovej sfery maju klesajuci trend, no situacia sa zhorsuje len kvoli tomu ze ozonovu vrstvu zasahuju teraz plyny, ktore boli vyprodukovane pred 25 rokmi... ocakava sa ze o 10 rokov prestane stencovanie O3 a dokocna ze do roku 2050 ma byt pri dnesnej technike ozonova sfera taka, ako bolo pred 300 rokmi - priroda sa vie samoobnovovat...
Reply on: hoppusmark #81604:
70 na tachometri = 60 v reále, čiže povolená rýchlosť.
Reply on: hoppusmark #81600:
Aj buspruhy majú toho istého majiteľa a správcu.
Reply on: Solider #81576:
Prosím Ťa, čo to trepeš? Že dochádza ku globálnemu otepľovaniu, uznávajú VŠETCI. Dohady sú len o tom, či je to z ľudskej činnosti alebo či je to nevyhnutné.
Však sa topia arktické, antarktické aj vysokohorské ľadovce a to tak, že voľným okom viditeľne!
Reply on: Martin Fundárek #81559:
Hm, skoro sa spamätali. Tisíce "poučených laikov" im to hovorili od začiatku. Ja nejako nemusím ČD, ale oproti Zločineckej je to marketingovo dokonalá firma.
Reply on: frenky #81550:
Trať v Dúbravke je nielen neudržiavaná ale aj zle položená. BKV panely majú byť ukladané do horúceho asfaltu, len DPB (aj iné DP) si vymyslel úsporu, že sa budú klásť do štrku a tak to potom vyzerá.
Reply on: Solider #81548:
Niečo sa mi donieslo, kto si. Ak je to pravda, tak RESPECT, zlepšil si sa veľmi výrazne!
Reply on: KLF #81540:
Teplotné pomalé jazdy sú aj na VRT vo svete. V subtrópoch sa trať kladie a bezstyková koľaj zvára za inej "referenčnej" teploty.
Ostuda je Dúbravka, inak to chápem.
Reply on: KLF #81549:
Asi si si nevybral najvhodnejšie prirovnanie ? . V Prahe paltí, že čím novšia trať, tým viac obmedzení. Na Barrandove je trvalé obmedzenie rýchlosti dolu kopcom na 35, v noci obojsmerne 30 kvôli hlučnosti a v otočke 10 km/h celodenne kvôli tomu istému... ?
Reply on: risko1 #81844:
Však v špičke máš aj teraz kolo 31, kolo 39 - spolu každý 10 min niečo ide. Ak by to všetko mali byť celdenky ako cez šk. rok, bolo by treba 8 vozov celodenne a teraz je toľko iba v špičke. (/6 sa neráta, lebo nastupuje až večer a predtým robí delenú). TEda v sedel by sa žiadalo pridať 3 vozy a takisto aj večer. V globále ale keby tie delené jazdili celý deň, tak nie je terba pridať vozy, ale bol by nárast o troch vodičov, lebo by to boli 3 celodenky a nie ako dnes delené. A v lete zohnať 3 vodičov naviac... Takto sa to rieši bez pridania jediného vodiča naviac. ?
Reply on: Mike #81842:
Zrejme asi nie ked su este nevypravene dalsie sluzby
Reply on: Mike #81842:
Myslim si teda,ze to by boli max 4 ludia a 2 vozy.Alebo to fakt uz nema kto robit???
Reply on: Mike #81842:
Preco to potom neostalo tak ako to bolo pred prazdninamy?Kolo31 kolo39 a cely den a trebars vecer do 20h tie 31 a nie ako teraz 31 delena a len do 19.10
Reply on: risko1 #81841:
S ľudmi by to 2 vozy nestihli za 40 min kolo sa otočiť:-) CSU - TRmy - CSu, keďže iba CSU -Trmy je 19 min. a Naspäť 20 min - ted spolu by to bolo 39, ale nutne sa k tomu musí pripočítať vyrovnávací čas, čas na obrat a technologický čas( na obzreite vozidla).
Reply on: Mike #81838:
To uz mohli spravit 1 CELE KOLO aj s ludmi a nie to frc... sludmi bez ludi s ludmi bez ludi Hotove kocurkovo Na to peniaze su na Jalove jazdy
Reply on: Mike #81838:
IBA JALOVE JAZDY
Reply on: Valec #81837:
K tomu prvemu,nerobia to zalozne vozy,ale delenkari na 31 rano ide zo Sl.ud LEN PO Trn.myto,odtial prazdny na Sl.udolie a zase urobi 1 jazdu LEN PO Trn.myto a pobede je to opacne prazdny na Trnko a spat s ludmi ? ?
Reply on: Valec #81837:
Áno, ale hlavným dôvodom realizácie posilnenia L31 bolo to, že si to nevyžiadalo nárast vodičov ani vozov do výpravy.
Toto sa mi veľmi páči:

"Vzhľadom na vysoké prepravné nároky aj počas letných prázdnin je od 23.7.2007 linka 39 posilnená v najkritickejšom období, t.j. 8:20-9:00 z Cintorína Slávičie údolie a 19:00-20:40 z Trnavského mýta vloženými spojmi linky 31, ktorých premávku zabezpečia prevažne záložné vozidlá."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4890


"Nedostatok vodičov MHD si začína vynucovať obmedzenia v doprave, čo pociťujú cestujúci na výpadkoch spojov. "V súčasnosti z dôvodu nedostatku vodičov MHD (autobusy a trolejbusy) sa žiaľ prakticky zrušili všetky záložné vozidlá. K dispozícii dopravného dispečingu je iba jedno záložné vozidlo, čo pri dennom výpadku (poruchy a nehody) cca 30 až 40 autobusov a 5 až 10 trolejbusov je žalostne málo," uvádza sa v stanovisku DPB."
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4851

? ? ?
Reply on: Valec #81832:
resp 1 podnik 8 prevadzok a v kazdej plati iny ZP

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.