Prosím Ťa, aký paradox a aké zadarmo? Si myslíš, že to Blaguss jazdí z dobrého srdca? Však mu to tie centrá zaplatia. Keby nebol BEÚS sprostý, mohol kúpiť pár klimatizovaných busov a jazdiť to sám.
Globalne oteplovanie JE nevyhnutne... a skuma sa len to, ci tomu ludstvo pomaha, alebo nie... no skor sa priklana k teorii ze zvysenie priemernych teplot je sposobene prichodom doby ladovej... ale inak to nie je nic vynimocne... pred 50 rokmi bolo rovnake pocasie (preco myslis ze 50 rocne rekordy padaju?), proste aktivita slnka a vychylovanie atmosferickeho systemu (ci uz vetry, alebo morske prudy) sposobuje vykyvy... Okrem toho ludske freony, ktore sposobuju ztencovanie ozonovej sfery maju klesajuci trend, no situacia sa zhorsuje len kvoli tomu ze ozonovu vrstvu zasahuju teraz plyny, ktore boli vyprodukovane pred 25 rokmi... ocakava sa ze o 10 rokov prestane stencovanie O3 a dokocna ze do roku 2050 ma byt pri dnesnej technike ozonova sfera taka, ako bolo pred 300 rokmi - priroda sa vie samoobnovovat...
Prosím Ťa, čo to trepeš? Že dochádza ku globálnemu otepľovaniu, uznávajú VŠETCI. Dohady sú len o tom, či je to z ľudskej činnosti alebo či je to nevyhnutné.
Však sa topia arktické, antarktické aj vysokohorské ľadovce a to tak, že voľným okom viditeľne!
Hm, skoro sa spamätali. Tisíce "poučených laikov" im to hovorili od začiatku. Ja nejako nemusím ČD, ale oproti Zločineckej je to marketingovo dokonalá firma.
Trať v Dúbravke je nielen neudržiavaná ale aj zle položená. BKV panely majú byť ukladané do horúceho asfaltu, len DPB (aj iné DP) si vymyslel úsporu, že sa budú klásť do štrku a tak to potom vyzerá.
Teplotné pomalé jazdy sú aj na VRT vo svete. V subtrópoch sa trať kladie a bezstyková koľaj zvára za inej "referenčnej" teploty.
Ostuda je Dúbravka, inak to chápem.
Asi si si nevybral najvhodnejšie prirovnanie ? . V Prahe paltí, že čím novšia trať, tým viac obmedzení. Na Barrandove je trvalé obmedzenie rýchlosti dolu kopcom na 35, v noci obojsmerne 30 kvôli hlučnosti a v otočke 10 km/h celodenne kvôli tomu istému... ?
Však v špičke máš aj teraz kolo 31, kolo 39 - spolu každý 10 min niečo ide. Ak by to všetko mali byť celdenky ako cez šk. rok, bolo by treba 8 vozov celodenne a teraz je toľko iba v špičke. (/6 sa neráta, lebo nastupuje až večer a predtým robí delenú). TEda v sedel by sa žiadalo pridať 3 vozy a takisto aj večer. V globále ale keby tie delené jazdili celý deň, tak nie je terba pridať vozy, ale bol by nárast o troch vodičov, lebo by to boli 3 celodenky a nie ako dnes delené. A v lete zohnať 3 vodičov naviac... Takto sa to rieši bez pridania jediného vodiča naviac. ?
Preco to potom neostalo tak ako to bolo pred prazdninamy?Kolo31 kolo39 a cely den a trebars vecer do 20h tie 31 a nie ako teraz 31 delena a len do 19.10
S ľudmi by to 2 vozy nestihli za 40 min kolo sa otočiť:-) CSU - TRmy - CSu, keďže iba CSU -Trmy je 19 min. a Naspäť 20 min - ted spolu by to bolo 39, ale nutne sa k tomu musí pripočítať vyrovnávací čas, čas na obrat a technologický čas( na obzreite vozidla).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Ostuda je Dúbravka, inak to chápem.