Ok, tak pre vysvetlenie:
IAD= Individuálna automobilová doprava.. To je vlastne odborný termín pre "auto"
IGK je taká skomolenina odborného výrazu IAD... Indivduálna gumokolesová doprava (alebo tak nejak) ?
Potom sú aj také pojmy ako DPB , ale to myslím pozná každý ?
Ty si nejaky tratovy odbornik pocuvaj ma. Nekvalitne polozena.. Ta trat je hlavne NEUDRZIAVANA. V podniku maju chlapci pocit, ze vsetko tu bude fungovat bezudrzbovo. Ta trat mala byt uz pred 3 rokmi kompletne po rekonstrukcii. Som zvedavy, kto bude zodpovedny, ked sa volaco vykolaji dole kopcom na Svantnerovu. Tak velmi tu chceme mat Kosice v 70tych rokoch? ?
A myslim, ze tieto tepla zasa nie su az take akutne, aby sa kvoli tomu musela rozpadavat elektrickova trat. ?
Globálne otepľovanie neber tak vážne. To každý robí z toho vedu, minule mi zazvonili pred vchodom a viedli so mnou diskusiu o tom, tak som ich poslal niekam. Ako mi moja staršia susedka povedala, počasie sa mení každých sedem rokov (7 rokov studené / 7 rokov teplé). Samozrejme, súhlasim s tebou, kvalitná trať by 40°C mala vydržať. A keď je niečo zle položené (napríklad trať do Dúbravky), tak potom to tak vyzerá. Aj na fotke, čo som uviedol z Prahy, tak tam bol tiež BKV panel v dosť zlom stave. Ale napríklad taká Ružinovská je kvalitne položená.
Dilatacne skary nincen? Toto "peklo" je aj v Spanielsku a juznom Taliansku (podla mojich info). Ja tvrdim, ze pri 40 stupnoch sa nemoze kolaj dvihnut jak v Dubravke vcera! A rozhodne by sa z elektriciek nemali stavat konske povozy. A este daco sa spytam - dnes je uz jasne, ze vdaka globalnemu oteplovaniu bude na nasej planete stale castejsie taketo teplo a vyssie. Nezrusime rovno u nas kolajovu dopravu?
Tie koľaje tam budú asi zvyknuté ? ? Ale nie, veď tieto trate (nerekonštruované) sú v zlom stave, tak sa ani nečudujem, že znížili rýchlosť. Aj keď vyskočenie koľajnice z BKV panelu je len a len kvôli teplu.
Solider