Na Kolibe je presunutá zastávka HUSOVA asi o 30 metrov smerom na konečnú zastávku Koliba...Je tam daná svetelná signalizacia, kvôli upravovaniu cesty alebo niečoho takého..........
K tomu prvému článku: Tak s takou stratégiou a nápadmi ako som si tu mohol prečítať, s tým nezískajú ani jedného cestujúceho navyše.. Proste nemajú šancu.. Jednoducho "skvelí" manažéri ?
Hlavne je trať neudržiavaná, ako tvrdíš. Ale bola aj zle položená. Totiž v 1985, kedy stavali trať, to odflákli, a potom z toho dnes máme "roller-coaster". Neviem, či 12.4.1986 bola trať pekne rovná, ale v posledných rokoch je to čím ďalej, tým horšie. Ak sa má ešte 2 roky, do rekonštrukcie, jazdiť dvadsať kilometrovou rýchlosťou, tak to radšej pôjdem autobusom, ktorý jazdí cca štyridsať, alebo IGK, v ktorom sa nebudem dusiť.
Ok, tak pre vysvetlenie:
IAD= Individuálna automobilová doprava.. To je vlastne odborný termín pre "auto"
IGK je taká skomolenina odborného výrazu IAD... Indivduálna gumokolesová doprava (alebo tak nejak) ?
Potom sú aj také pojmy ako DPB , ale to myslím pozná každý ?
Ty si nejaky tratovy odbornik pocuvaj ma. Nekvalitne polozena.. Ta trat je hlavne NEUDRZIAVANA. V podniku maju chlapci pocit, ze vsetko tu bude fungovat bezudrzbovo. Ta trat mala byt uz pred 3 rokmi kompletne po rekonstrukcii. Som zvedavy, kto bude zodpovedny, ked sa volaco vykolaji dole kopcom na Svantnerovu. Tak velmi tu chceme mat Kosice v 70tych rokoch? ?
A myslim, ze tieto tepla zasa nie su az take akutne, aby sa kvoli tomu musela rozpadavat elektrickova trat. ?
hoppusmark