Neoverené info vravia, že to odmietli robiť za tú cenu a teraz si myslia, že za tú istú ponúkanú pôvodnú to odrobia, ale menej dní = od včera.... Vraj včera ráno tam premávalo aj DPB aj zájazdy BA, vždy po 2 busy na každý odchod... ?
Re #81564 hoppusmark: Jedna z možností je že k dátumu spustenia BID, teda 1.3.2008? ?
Re #81569 Martin Fundárek: Ani to nástupište 49 sa mi nepozdáva, ono by bolo asi tam ako dnes, ale koncepcia obchádzkových trás asi nepočíta, že by tam mala byť nejaká zastávka...
a ináč o prestup je postarané, lebo presunutá zastávka Patrónka (MHD+SAD) na smer Lamač, Dúbravka, etc. bude v prvej etape na Lamačskej tesne za križovatkou s Cestou na Červ. most, takže odtiaľ je to k Voj. Nemoc skutočne kúsok. ?
K reko Patrónky: nástupište linky 43 bude pri Vojenskej nemocnici, ale okrem trolejbusov a linky 49 pri Vojenskej nemocnici nebude zastavovať nič? Čo takto zabezpečenie prestupu?
Na Kolibe je presunutá zastávka HUSOVA asi o 30 metrov smerom na konečnú zastávku Koliba...Je tam daná svetelná signalizacia, kvôli upravovaniu cesty alebo niečoho takého..........
K tomu prvému článku: Tak s takou stratégiou a nápadmi ako som si tu mohol prečítať, s tým nezískajú ani jedného cestujúceho navyše.. Proste nemajú šancu.. Jednoducho "skvelí" manažéri ?
Hlavne je trať neudržiavaná, ako tvrdíš. Ale bola aj zle položená. Totiž v 1985, kedy stavali trať, to odflákli, a potom z toho dnes máme "roller-coaster". Neviem, či 12.4.1986 bola trať pekne rovná, ale v posledných rokoch je to čím ďalej, tým horšie. Ak sa má ešte 2 roky, do rekonštrukcie, jazdiť dvadsať kilometrovou rýchlosťou, tak to radšej pôjdem autobusom, ktorý jazdí cca štyridsať, alebo IGK, v ktorom sa nebudem dusiť.
Ok, tak pre vysvetlenie:
IAD= Individuálna automobilová doprava.. To je vlastne odborný termín pre "auto"
IGK je taká skomolenina odborného výrazu IAD... Indivduálna gumokolesová doprava (alebo tak nejak) ?
Potom sú aj také pojmy ako DPB , ale to myslím pozná každý ?
lara1234