Preco to potom neostalo tak ako to bolo pred prazdninamy?Kolo31 kolo39 a cely den a trebars vecer do 20h tie 31 a nie ako teraz 31 delena a len do 19.10
S ľudmi by to 2 vozy nestihli za 40 min kolo sa otočiť:-) CSU - TRmy - CSu, keďže iba CSU -Trmy je 19 min. a Naspäť 20 min - ted spolu by to bolo 39, ale nutne sa k tomu musí pripočítať vyrovnávací čas, čas na obrat a technologický čas( na obzreite vozidla).
K tomu prvemu,nerobia to zalozne vozy,ale delenkari na 31 rano ide zo Sl.ud LEN PO Trn.myto,odtial prazdny na Sl.udolie a zase urobi 1 jazdu LEN PO Trn.myto a pobede je to opacne prazdny na Trnko a spat s ludmi ? ?
"Vzhľadom na vysoké prepravné nároky aj počas letných prázdnin je od 23.7.2007 linka 39 posilnená v najkritickejšom období, t.j. 8:20-9:00 z Cintorína Slávičie údolie a 19:00-20:40 z Trnavského mýta vloženými spojmi linky 31, ktorých premávku zabezpečia prevažne záložné vozidlá." http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4890
"Nedostatok vodičov MHD si začína vynucovať obmedzenia v doprave, čo pociťujú cestujúci na výpadkoch spojov. "V súčasnosti z dôvodu nedostatku vodičov MHD (autobusy a trolejbusy) sa žiaľ prakticky zrušili všetky záložné vozidlá. K dispozícii dopravného dispečingu je iba jedno záložné vozidlo, čo pri dennom výpadku (poruchy a nehody) cca 30 až 40 autobusov a 5 až 10 trolejbusov je žalostne málo," uvádza sa v stanovisku DPB." http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4851
Mozno teraz je to tak,ale mam kamarata (byvaly sused) a ten si spolu somnou robil "D"cko ja na naklady podniku (ako zamestnanec) a on si ho platil,ale cely kurz (vycvik) si robil u nas a pritom je to taxikar,ktory si u nas spravil vodicak,nasledne brigad,zmluvu a teraz jazdi na 1.DpA asi to maju podla nalady konkretneho dna,alebo tej ktoru oslovis
Ak tu chodi vodic co mal dnes poobede (14:15 od Auparku) 2626 na L50 tak ho chvalim za to ako paradne sa zachoval k vodicovi vozidla SE-292AZ s ktorym mal mensi konflikt Celkom pekne ho svojou ignoraciou zrusil
Tak to by si sa čudoval. Ja som sa bol pred mesiacom na personálnom ED pýtať, či berú vodičov električiek aj na brigádu. Milá teta ktorá sa so mnou bavila (sedelo ich tam až 5!) mi povedala, že len ak by som mal papiere, lebo že vraj kurz je drahý. Tak som ju zaskočil otázkou, že čo keď si budem ochotný ten kurz zaplatiť. A na to, že brigádnikom kurzy nerobia. Hmm, tak to aby som si šiel zrejme do iného podniku najskôr papiere urobiť a potom sa zamestnať v DPB. ?
Re Vladimír #81824: ano, len nech nehovoria "nie sú vodiči", ale "nemôžme si dovoliť zaplatiť vodičov, okrem tých, čo pre nás z nejakého záhadného dôvodu ešte robia za tie peniaze".
Teraz cez prazdniny by som (ak by mi zaplatili kurz) urcite nastupil... a cez skolsky rok by to tiez nebolo problem, kedze zo 7 dni mam 3 volne... naozaj nechapem preco to DPB nejako nevymysli potom ze je malo vodicov... ja by som rad pomohol, ale takto to vyzera akoby dpb vedome pommoc nechcel
No však tlačte na vedenie ? Lebo keby sme sa my ozývali, to je egoistické a tendenčné, že pre nás chceme výhody... Ale keď a ozvú vodiči, čo na stálo jazdia, že oni chcú aj pre brigádnikov zadara kurz (teda za zaviazanie), lebo dnes často vodiči nadávajú na brigádnikov..., potom to bude mať váhu, alebo keby to odbory riešili, ale tí majú úplne iné starosti... ?
Andy a Ike: preto treba tlačiť na vedenie, nech konečne aj brigádnikom preplácaju kurzy!! Samozrejme za tvrdých podmienok zaviazania sa na 4 roky, aspoň 20hodín mesačne. Samozrejme pri porušení zmluvy /odchode skorej/ zaplatenie plnej výšky kurzu... ? ?
Čo na to VEDENIE? ?
PS: teraz v septembri to bude cool ?... 30min interval na všetkých linkách! wow ?
To asi ťažko, nie je to až tak o cene ale o dotáciach.
Keby stál hodinový lístok namiesto 22Sk tých 1,5 Euro, čo je 50 korún, mali by vodiči 70 000 plat? ?
risko1