Reply on: hoppusmark #81712:
Stat by mal prispievat na MHD v kazdom meste, ktore MHD ma, a nielen v Bratislave. To po prve. A po druhe, uz som alergicky na to, ako si tu mnohi beriete ten zvysok Slovenska do huby. Vacsina zbytku Slovenska do Bratislavy nechodi, ale sedi doma, a ak z mnoziny ludi, co odchadzaju za pracou inam, vacsina zvoli iny ciel, ako Bratislavu. Najprv UK+IRL, potom Praha a ostatna CR, a az napokon BA. V Bratislave su oproti tym predoslym male platy a vysoke naklady, teda je na emigraciu za pracou NEZAUJIMAVA. Do BA sa emigruje za pracou hlavne vtedy, ak je to praca uradnika na ministerstve alebo inom centralnom organe. Prave pre toto vase rozdelovanie na Bratislavu a zvysok Slovenska vas ten zvysok nema rad, pretoze ho automaticky degradujete na druhu kategoriu. End of off topic.
Mike
Alebo nahrávaš na smeč p. Ing. Cílekovi, že keby bolo na ňom, dopravu robí súkromník ktorému meto prepláca iba tie najnevyhnutnejšie výkony , tzv" sociálnu dopravu" - to by boli možno 3 - 4 spoje za deň na L 57, 77, 79, lebo prirodzene by ten súkromník vykonával iba zaručene ziskové linky v špičkových časoch a v plnej dĺžke ako 21, 83, možno 31, ale oproti dnešku by to bola velká redukcia spojov a cestovné kľko by stálo,....
Re #81701 hoppusmark: Podľa mňa oni nemajú pocit dobre vykonanej práce. To možno poznáš ten pocit a možno ho spoznáš, nič nerobíš a dostávaš za to málo peňazí.
Alebo iné heslo: namáhaj sa iba do výšky svojho platu. Možno relatívne, ale výsledok vidíme ? ? ?