Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #73252:
Momentalne obluk zacina na urovni konca tunela... takze skor zacinat nemohol, lebo by zacinal uz v tuneli, a to by sa vozy najskor asi bokom odierali o to potrubie, pripadne o roh portalu 😉 Akurat ze vtedy tam na tom krizeni bol rovny kusok (trabust lego system), takze vetva z tunela do mesta mala mierne inu geometriu, ale to je dost zanedbatelne, co sa tyka polomeru obluku...:-)
Reply on: LifeStar #73225:
Prečo 16 na Hlavnú stanicu? ? Prečo nie 13? A to čo sú za intervaly?
Reply on: Ike #73246:
podchod tam nebol ,to bol starí vchod do hrobky .
Reply on: LifeStar #73225:
10-15 je málo. Vravelo sa o 30-40 električiek. ? ❗ ?
Beus, intony: uznavam, ze podchod som si s volacim pomylil.. ale obluk bol mierne ostrejsi a zacinal o KUSOK skor.
Reply on: SDX #73243:
Vytočenie od Nového mosta do tunela sa nezmenilo. Ako si na to prišiel?
Podchod tam nikdy nebol. Tá plechová stavba slúžiaca ako zastávkový kryt bol súčasne vstup do hrobky Chatama Sofera.
Reply on: SDX #73243:
A ako sa ten obluk z tunela na nabrezie zmenil? 🙂
A podchod mava obycajne viac nez jeden vychod na povrch, inak by bol dost samoucelny 😉 A skus mi v okoli najst este aspon jeden taky vychod... ? ?
Reply on: richardhudec #73242:
06T nemá max. premávkovú rýchlosť 80 km/h ani náhodou aj keď je ju schopná dosiahnuť.Jej premávková rýchlosť je 70km/h a vôbec toto vozidlo nieje vhodné do Bratislavy.Pri rozjazde to má problém rozbehnúť sa pri plnej záťaži a pri brzde zas to ide do sklzu a preto jazdná aj brzdná doba rapídne spomaľujú premávkovú rýchlosť a to do takej miery že aj stará T3 je rýchlejší voz v premávke.
Reply on: LifeStar #73237:
Ja len toľko, že električkové linky vedené do Petržalky normálne zapadnú do existujúcej siete. Čiže, keď budú mať električky v celej BA interval 7,5 min., budú ho mať aj tie v Petržke a to isté platí aj o súčasnom 12 minútovom.
Vozovňa bude na konci Petržalky v lokalite Janíkov dvor za Panónskou cestou.
Reply on: Ike #73246:
Aha, to je zaujimava otazka ? OK, tak som sa naozaj mylil.. sorry
Reply on: SDX #73243:
Ked tam bol podchod, tak potom naco tam je priechod pre chodcov? ? ? ? a asi by tam po tom prechode nieco zostalo 🙂
Reply on: richardhudec #73242:
To sú truľoviny.
Reply on: richardhudec #73242:
Aj tie šroty dokážu ísť rýchlo.
Reply on: S499.1023 #73234:
100kmph je oficialny rekord, oficialna povolena rychlost (Skodou) je v meste 65 mimo mesta 80.

Re #73235 S499.1023: 1) Vytocenie sa ZMENILO
2) Podchod tam bol, pokial si pamatam. Nevylucujem ze sa mylim a s niecim som si ho pomylil, ale mne sa zda ze tam bol.

Re #73237 LifeStar: Pri konecnej elektriciek 😉 alebo ti ide o nieco presnejsie?

Re #73242 richardhudec: Neviem kolko vozov sa ma kupovat ale kombinacia nove vozy + T6A5 pri 80kmph (fakt neviem ci tie nase tolko vytiahnu) to kludne zvlada.
Reply on: SDX #73222:
sak ja viem, ze planovany interval je tych 90 sekund...ALE...grafikon by taktiez mal byt prisposobeny rychlosti aku dokazu vydat tie nove vozy...teda samozrejme ak to nedopadne tak, ze tam budu jazdit nase sroty(kore by som inac petrzalcanom aj doprial, lebo nove vozy aj tak znicia)...rozumies...ked bude jazdna doba medzi zastavkami 1.5minuty pri (uvazujme napr. 06T) urcitej akceleraci a max. premavkovej rychlosti uz si nepamatam kolko mala, ale myslim, ze 80km/h, tak to automaticky T6ky, ktore maju v BA max premavkovu rychlost 65km/h nebudu stihat...samozrejme..poviete si sak to je chvilka....ale co to urobi za celu jazdu z janikovho dvora na safko...

dalsia vec je, ze pokial tam budu aj nove, aj stare vozidla, tak pokial budu nove vyuzite naplno (rychlost do tych 80km/h) tak budu dobiehat stare, comu by sa samozrejme muselo zabranit a museli by dodrzovat grafikon prisposobeny aj starym vozidlam, takze rychlostne by neboli vyuzite...nanajvys by sa vyuzivala kapacita, bezbarierovost a pohodlnost.............z toho vyplyva, ze stacilo by generalkovat vozidla tak, aby mali o aspon 10km/h vacsiu rychlost a tie tam nasadit...bola by to obnova vozoveho parku....bolo by to omnoho lacnejsie.....ALE....automaticky by nastal nedostatok vozidiel....takze je niekolko rieseni....najlacnejsie by asi vyslo....samozrejme nie z dlhodobeho hladiska....ale kupit nove eliny a zgeneralkovat T6ky, ktore by mohli tam byt nasadene...

nooo..ako tak pozeram na tento prispevok...je trochu chaoticky napisany, ale keby ste mali nejake vycitky, tak napiste...a vsetko sa da s kludom a bez nadavania...ak nebudete chapat...skuste este raz precitat, lebo som si vedomy, ze je naozaj ZAUJIMAVO ? napisany ? ?
Reply on: aNTI #73239:
A mimochodom, plyšové hračky už dosť dlhú dobu nevlastním... ? Ako som povedal, rád sa poučím, vypočujem si návrhy iných, no nehovorím, že to tak, ako som napísal, by MALO byť 🙂
Reply on: aNTI #73239:
Máš pravdu, nepoznám ju detailne, rád sa poučím. Preto rád by som prijal, ak by si ma neposielal do ženského pohlavného orgánu... ? Z mojich ciest do Petržalky za včas rána však som usúdil to, čo som napísal.
Reply on: LifeStar #73237:
Choť topiče! Diskutuj s plyšovými hračkami o veciach, ktoré si zažil. Lebo Petržalku si asi nezažil.
Reply on: SDX #73228:
Tu trat si pamatam... bolo by tam idealne miesto na predajnu DPB...
Reply on: LifeStar #73236:
Obsaditeľnosť IK 435 je 165 osôb (na Bratislavské pomery aj 180 ;-)) ) a takého TMK 2200 okolo 200 (možno aj viac). Nechcem sa hádať a ani nikomu brať jeho názor, no ja si myslím, že dve linky do Petržalky s intervalom 10 minút je tak AKURÁT.

Inak kde bude stáť vozovňa Petržalka pre električky, ak taká bude?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.