ale bola prednedavnom jedna 9 rano, ktora isla z Ruzinova do Krasnan. Bola aj v CP v Ruzinove, a mala tam, ze ide po Vazovovu a dalej po ZST Vinohrady.
Dojazdy maju 8 a 14, ale 9 ma len z Karlovky do Krasnan. Tak to bolo aj predtym. A ak myslis cestovne poriadky na zastavkach, tak aspon co sa dojazdovych 9 tyka, tak tie v nich neboli uvedene ani predtym (nastastie).
Vraj sa dnes nieco stalo v dubravke... okolo 13:00 nejaka havarka asi... Nahradna doprava zabezpecena autobusmi...nechodili eliny VIETE NIEKTO BLIZSIE INFO ?
Čo ja pamätám, tak dlhé roky bol systém obmedzenej premávky denných liniek až do zvyčajného ukončenia - sťahovanie vozidiel začínalo zhruba v časoch, kedy dnes, potom zostávali 1-3 vozidlá na linke. (Dnešný systém mi pripadá lepší, pretože viem, kedy ten nočák presne pôjde.)
SADisti majú obmedzenú premávku 24. a 31.12. tiež dlhé roky (aj za socializmu). Pravdou však je, že nulový grafikon po cca 16-tej tu ešte nebol. Ale čo už, keď všetky kompetentné orgány na HD s..ú, možno sa ho dočkáme aj každý víkend.
Po úprave intervalu v nočnej doprave v Prahe došlo k takému nárastu počtu cestujúcich, že to vyvolalo protesty taxikárov na Magistráte ? . Na druhej strane to malo za dôsledok, že nočné spoje sú preplnené - to by sa konečne po rokoch váhania malo riešiť po Novom roku nasadením konduktorov na nočné spoje a elimináciou bezdomovcov v týchto spojoch. V ďalšom kroku by malo byť zvýšené cestovné na nočných spojoch (platnosť PCL neobmedzená - bude sa týkať len náhodných cestujúcich a turistov). Ďalším, systémovým, problémom je, že pri 30 min. intervale došlo k rozbitiu niektorých tradičných prestupných bodov - to vedie v súčasnosti k úvahám o skrátení intervalu NS na 20 min. - lenže to zase naráža na ochotu Magistrátu takéto navýšenie vzkm platiť, keďže, vzhľadom na extrémne vysoký podiel držiteľov PCL v Prahe navýšenie počtu spojov neznamená prakticky žiadne navýšenie tržieb a zvýšenie cien PCL je politicky pomerne dosť nepriechodné. Diskusia o nočnej doprave je dobrá, myslím, že všetky návrhy sú dobre myslené, ide len o to, ako sa k tomu postaví mesto - lebo ide skutočne len o pár korún a tlak taxikárov - mesto má možnosť spraviť krok už niekoľko rokov a veľmi sa k tomu nemá...
Tak ale ten návrh, aj keď neoficiálny, evidentne celkom dobre ovládaš, tak sem s ním! ?
No teraz to v Brne jazdí od tých 23:00 do 4:30, odchod o 5:00 neviem že by bol. To už jazdia denné linky naplno. ?
A tie vložené spoje sú tuším desať minút pred jednou, ale iba na určených linkách v určitých smeroch (trebárs ide linka z bodu A do bodu B cez Hlavní nádraží, čo je bod C, tak tieto vložené spoje idú len z bodu C do bodu . ?
Re #71842 Mike: No ale zato že je niečo tradícia tak to predsa nie je dogma. A tradície sa menia. ? Ak by niečo fungovalo dobre, tak by bola blbosť neskúsiť to, pretože sa to tak nikdy nerobilo a blablabla.
Pôvodne som myslel že by to točili dva vozy kde by bolo nutné, no ale keď by boli veľké prestoje, tak sa mi pozdávajú intervaly z toho podivného tajného návrhu DPB. ?
Ešte ma napadlo, že by sa to dalo spriebežniť a pospájať linky s konečnými na radiálach a prestupom na SNP, ale to je už fakt nerealizovateľné sci - fi. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
SDX