Reply on: tr3mp #71846:
Ja by som hlavne rád videl spísané dôvody, prečo je nutné realizovať taký masívny projekt prestavby Predstaničného námestia. Určite je treba ten priestor nejako skultivovať, odhaliť historickú budovu Hl. stanice, atď., ale či je treba a či je dobrý navrhnutý investičný zámer, o tom mám pochybnosti.Ďalej, firma IPR Slovakia v súčanosti realizuje napr. stavbu Astoria Palace, kde už niekoľko mesiacov mešká s uvoľnením jazdného pruhu a umiestnením zastávky MHD. Aké je spoľahnutie, že takáto firma zvládne Predstaničné námestie a bude dodržiavať termíny?
Prečo sa má v Predstaničnom námestí prerobiť celá doprava? Aký je verejný vz. súkormný záujem? Myslím, že by sa hodila poriadna verejná diskusia, a až potom prípadná prestavba a investičný projekt.
El Sergio
A SNP by znieslo v pohode tie tri linky, zámerne som ten počet znížil na nutné minimum, aby to trebárs nezaťažovalo veľmi koľajovú dlažbu (aj keď teda neviem ako je to s jej odolnosťou), a aby bol prístup do každej časti mesta. Podľa mňa jediným argumentom proti trom linkám miesto jednej je, že všetci sú na obede. ? Lebo ak tam tú 507 pošlú, už je jedno či tam zavrčí jeden bus alebo tri zároveň. ?
Tie intervaly po 1:11...zaujímavé a dosť kuriózne, no ale ak iná možnosť nie je, tých 11 minút už je asi jedno. Len aspoň medzi polnoc a jednu tam dačo navyše prihodiť. ?
A mohol by si ten návrh DPB prezentovať prípadne dať link? Dosť by ma to zaujímalo. ?