Reply on: El Sergio #71849:
Hoci už jazdia denné linky naplno, je rozjazd z Hl. nádraží aj o 5:00. Viď napr. http://jizdnirady.atlas.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=8&from=201&to=8&to=1047&ln=8&ln=22652&date=27.12.2006&dateall=1&link=807E&rev=1&pb=0&stn=239&ind=22alebo:
http://jizdnirady.atlas.cz/ZJRRes.asp?tt=f&from=8&from=81&to=8&to=213&ln=8&ln=22705&date=27.12.2006&dateall=1&link=807E&ind=22&stn=238&pb=1
Tie odchody vložené sú o cca 23:55 +-.
Tne model priebežných liniek cez SNP je fakt úplne ideálny podľa mňa, ale tie odchody skutočne nemôžeš bezhlavo aplikovať u nás, za to , že v Brne to funguje super. To by bola tiež dogma, že tento model je najlepší v Brne , aplikujme ho u nás.
Aj v Prahe mali dlhú dobu interval tramvají a následných abusov Nv 40 min, ž relatívne prednedávnom to zmenili na 30 min.
. ?
Mike
Kdežto Ba mala tradíciu NV z SNPčka o 0:40, 1:40 a ešte jeden alebo dva odchody cca+- po hodine ale to už nebolo centrálne záležalo od linky. (napr 2:35 a 3:30)
Takže závisí od štruktúry mesta a od historických predpokladov, nemôžeme u nás aplikovať brnenský model, len preto že tam to funguje temer ideálne a u nás by to bolo tiež úplne super. Ako som povedal, záleží aj od toho, za koľko sa vyjazdia jednotlivé trasy (smery) a pokiaľ tá možnosť tu je a ona tu skutočne je, ťahať premávku dennych liniek do maximálnej možnej nočnej hodiny, povedzme tak, aby sa vodiči zasa masovo nebúrili. Ako príklad môže ísť napr. Praha.