Reply on: Mike #71836:
Rozjazdy z centra síce sú 23:25 (čo si myslím, že by tiež malo byť kúsok neskôr), ale problémom sú najmä odchody z radiál do centra. Momentálne napr. na račianskej radiále ide posledný voz do centra 23:00, a najbližší ďalší je až 515-ka kus po 0:30, co je podla môjho názoru dosť neakceptovateľné - čakať (ešte pred polnocou) hodinu a pol na spoj. Čiže tam by to chcelo ešte pridať nejaké ďalšie odchody z radiál do centra, a optimálne tak, aby tie posledné boli zároveň prípojom k prvým odchodom nočákov z centrálneho rozjazdového bodu o 0:00. A odtiaľ už tie vozy môžu ísť hoci aj naprázdno potom do vozovne, a prípadne aj s ľuďmi, a odľahčiť tým nočáky. ?
Mike
V ňom ide L507 cez SNP ako hovoríš Ty.
Osobne ja by som najradšej videl všetky linky začínajúce na SNP a z Hl. St by išli povedzme 3 ako kedysi. Ale to je nereálne. Tá 1 je tade reálna. Ale viac už asi nie, lebo taxilobby, lebo sťažnosti obyvateľov, lebo skľudnenie zóny atď...
Čakanie 506 a 507 na Hrobákovej bolo garantované (to je aj odpoveď na otázku Peona), od vzniku tohto systému nočákov ( 1. 4. 1995) ale sa zrušilo už dávnejšie, lebo asi nejaký z nich dvoch (507) nestíhal, a moc obyvateľom to nechýbalo, tak sa to zrušilo.
V tom návrhu je 513 uplne super: lebo by spájala Letisko, ASMN a Hl. Stanicu.
A centralne rozjazdy: bratislavský problém sú trasy, lebo u nás sa to vyjazdí buď za 70 min, alebo keď v novinách sa prezentovalo stanovisko DPB, že pri vôli zo strany mesta sa vyjazdí cca 40 min interval, čo je cca polovica. Pri intervale 60 min bude iba pár liniek kde to vyjazdí voz, inde dva ale s veľkými prestojmi. Takže ten najnovší návrh s odchodmi:
0:00 1:11 2:22 a 3:33. Vraj to majú tak niekde v európskom meste. ?