Reply on: SBC-ler #62240:
Nastal problém v komunikácii medzi magistrátom a DPB. Dopravný podnik je presvedčený, že odoslal magistrátu informáciu, že to je možné spraviť s 12 kusmi, magistrát je presvedčený o tom, že prijal od DPB informáciu, že to vyjde so 6 kusmi. Tak teraz hľadaj vinníka...
Sommelier
V BA sa koľajníc povyberalo už dosť. Stačí. Pre čo by si uvolnil priestor ? Že by autá mohli parkovař **** namiesto pozdĺž ulice ???
Z úveru budú peniaze... máš pravdu, štát si môže požičať vždy. Z úveru budú peniaze... To mi pripomína, pán redaktor, štát na nás dostáva dávky a teraz sa rozhodol, že nám dá menej. Ekonomika Ti ide.
Etapy neetapy, celé som to dal dokopy, lebo som to aj tak nepochopil, mohol by si to nakresliť a zavesiť na net ?
No viem na koľko sa oplatí ísť v centre pod zem, alebo zadrátovať všetky okrajové časti Bratislavy.
Tak či tak. Jo stavba tunela je to isté ako povrchová úprava. Úplne to isté.
Tá zelená trať skrýva v sebe varianty - jej cieľom bolo spojiť všetky 4 radiály čo najkratšie a najlepšie s ASMN. To že sa trolejbusy prelinkujú cez Karadžičovu - čo by bolo aj vhodné a smerom na Šafárikovo námestie (dalej Nový Most, Karlova Ves - Dlhé Diely) je myslím OK.
A čo je Petržalka ? Stavba čo mala stáť už dávno ? A je to teda sláva a sme spokojní s Petržalkou a Petržalka nám stačí ?
1. Vo Viedni sú všeobecne širšie ulice, podobne ako v Prahe.
2. Vo Viedni je električka podstatne užšia. Ako píšeš, viem si to pradstaviť na trnavskom, pod novým mostom, račko a potom už asi nikde na spomínanej trati - a niekde na povrch vyliezať budeš musieť.