Reply on: Sommelier #62202:
Presne zratane ( http://www.gmap-pedometer.com/?r=212250 ) , aj s tunelom pod dunajom 7,8km. Aj ak by sa to stavalo ako metro - 1 kilometer podla teba 4 miliardy - to mame 31,2mld. Ale metro ma obrovske stanice, a tiez by ma zaujimalo ci to je cena za dve rury metra alebo jednu kde idu obojsmerne??? Myslim ze 4 mld/km je prehnana cena, najma ak cestne tunely sa stavaju ze neporovnatelne nizsiu.
fobust
Kde som písal o rušení existujúcich tratí? Koľko koľajníc sa povyberalo? Zaiste menej ako v Prahe, Budapešti, Wien a pod.
Ty ekonóm, tak odkiaľ chceš získať dnes peniaze, ak nie úverom? To ti z neba spadne?
Ty nechápeš podstatnejšie veci, nič si z toho nerob. ?
Stavba tunela je to isté ako povrchová úprava? Prosím?
Radiály by trebalo spojiť vzdialenejším okruhom, nie zasa v centre, to by nič neriešilo, iba by to prehustilo centrum a zlikvidovalo trolebjusy.
Vo wien sa do električkových tunelov zmestí aj ULF, ktorý je o 10 cm užší ako BA tramvaje, ako aj vozy WLF, ktoré sú rovnako široké, ak nie širšie! Tliachaš nezmysly.