Reply on: Sommelier #62239:
Kde som písal o rušení existujúcich tratí? Koľko koľajníc sa povyberalo? Zaiste menej ako v Prahe, Budapešti, Wien a pod.
Ty ekonóm, tak odkiaľ chceš získať dnes peniaze, ak nie úverom? To ti z neba spadne?
Ty nechápeš podstatnejšie veci, nič si z toho nerob. ?
Stavba tunela je to isté ako povrchová úprava? Prosím?
Radiály by trebalo spojiť vzdialenejším okruhom, nie zasa v centre, to by nič neriešilo, iba by to prehustilo centrum a zlikvidovalo trolebjusy.
Vo wien sa do električkových tunelov zmestí aj ULF, ktorý je o 10 cm užší ako BA tramvaje, ako aj vozy WLF, ktoré sú rovnako široké, ak nie širšie! Tliachaš nezmysly.
fobust
S električkou pod zem to bola iba úvaha a nechcem ani aby sa v najbližích rokoch zakopávali pod zem nedávno zrekonštruované úseky.
Z úveru, ktorý zobralo mesto. Z neho budú peniaze.
Kde som písal že chcem zakopať tebou vymenovaný okruh v jednej etape? Pričom tento okruh som vôbec nespomínal.
Odkiaľ ty vieš ta koľko sa opatí a za koľko neoplatí začínať?
Tie uzávierky sú tu tak či tak a budú aj v budúcnosti.
Podľa teba nemá zmysel akúkoľvek časť električkovej trate zakopávať pod zem, pričom navrhuješ trate po Ul. 29. augusta, Dunajskej a podobne. To čo chceš ty nie je nosný systém, ale šouošovina. a zaujímalo by ma, čo spravíš s trolejbusmi, ktoré tade jazdia, resp ako upravíš stávajúce linkovanie trolejbusov, ak im tie úseky zrušíš.
A Petržalka sa tak náhodou stavať nejde?