Keďže sú to ľahké otázky, odpoviem aj ja z pohľadu cestujúceho
a) nie, pojazdní majú inú frekvenciu
b) keď dispečeri odkláňajú, tak povedia, čo si máš dať na transparent. Niektorí dispečeri ale nič nepovedia, lebo nevedia ani že nejaké kódy existujú, vedenie dispečingu (nejaký Sásik a spol.) sa ich ešte zastávajú, netuším však prečo. Inak niektorí vodiči majú zoznam kódov aj vo vozidlách, ale tiež niektorí nevedia načo to je.
c) no keď robia niečo, pri čom sú potrebné, tak hej. Nechápem moc zmysel otázky...
d) áno
e) dispečeri vo felíciách sú viacmenej na odkláňanie vozidiel pri výlukách, sledovanie nejakých rizikových miest, synchronizáciu informácií o okolnostiach mimoriadnych situácií s dispečingom, bonzovanie vodičov a podobne. Pri nehode napr. zvyknú vyznačiť sprejom polohy vozidiel, aby mohli odstrániť prekážku, formality sa už vybavia s vozidlom DN.
f) tá DPB nehodovka je také zastúpenie vodiča, prípadne sa používa na nejaké formality. Napríklad keď sa stane nehoda, vinu rieši ten z nehodovky, nie vodič.
g) neviem
a nema DPB nahodou zmluvu s SPP o nejakych vyhodnejsich cenach ohladom dodavok plynu?potom by ta reklama davala zmysel ? slovnaft naftu lacnejsie asi neda ?
Inak, ja som tú tému načal aj preto, že predpokladám, že autobusy MHD sú určené na kratšie trasy a že či by nejakú napr. cez celé Slovensko vôbec zvládli...
g) Áno vodiči pod jednotlivé prevádzky, kde jazdia (2 električkové, 1 trolejbusová (aj keď sú 2 vozovne) a 4 autobusové). Prevádzky sú priamo podriadené divíziam. Buď Elektrické Dráhy (E + T) alebo Autobusy.
Dispečeri spadajú pod oddelenie (alebo odbor, presne neviem) dopravného dispečingu. To je vrámci rezortu prevádzky a techniky - sídli na Oil. street 1.
keby si vedel, koľko im navrhnuté udeliť a čo sa skutočne v BB deje, tak by si inak hovoril... To je ako keby si za vraždu dostal miesto doživotia tri mesiace verejnoprospešných prác...
Banská Bystrica pokutovala zvolenského dopravcu
18. máj 2006
Banskobystrický magistrát vyrubil pokutu 220 tisíc korún zvolenskej spoločnosti, ktorá zabezpečuje mestskú hromadnú dopravu. Tvrdí, že dopravca porušuje zmluvu o výkonoch vo verejnom záujme. Autobusy totiž odchádzajú skôr zo zastávok, niektoré sú neoznačené a ďalšie meškajú.
Bohužiaľ.Aj ja som bol svedkom nedobrých skúseností s niektorými revízormy.Najmä s istým blond "megagolemom",ktorý sa so svojou partičkou pohybuje väčšinou v okolí ASMN.A opäť bohužiaľ,Solarisy asi skutočne tú hnusnú reklamu SPP dostanú.Iba,že by niekoho osvietilo,a aspoň farebne by ju prispôsobil bratislavským pomerom...-čiže nie zelená a žltá,ale červená a biela- V prípade DPB a SPP o tom ale pochybujem. ?
To, že sú Soplarisy celobiele znamená, že sa na ne bude lepiť reklama SPP? Povedzte mi, prosím, niekto, že sa mýlim...
Re #61462 81-71: Myslím, že revízorov by mohli v Bratislave kontrolovať rovnakí agenti hrajúci sa na turistov, ako v každom civilizovanom meste z času na čas kontrolujú taxikárov. A to blokovanie strojčkov 15 sekúnd po zavretí dverí je taktiež dosť diskutabilné...
TeBeCe