Reply on: si #61334:
he, ale myslim, ze o letisku sa rozhodlo o napojeni nedavno vybudovanej benzinovej vlecky na exiszujucu trat aj smerom na Nove Mesto, takze by som ten Ruzinov uz dalej nerozvadzal. A presne ako si napisal, vymotat sa vo Vrakuni inak ako za pouzitia existujucej trate je temer nemozne... A ako som napisal, bolo by to ciastocne riesenie. Pochybujem, ze by sa tym smerom pri sucasnej frekvencii 78, 87 a 67 velmi vela vozov tymto smerom vypravilo. A 75 to nahradza len ciastocne, podobne ako 201 a 202 vobec. Nehovoriac o case - uplne to iste. Kdezto napojenie zeleznice od Cintorina by toho nahradilo podstatne viac.
si
a pokial by si uz mal stavat aj zeleznicu v radialovom smere do centra, tak to je uz vazne rozumnejsie vyuzit jestvujucu radialu elektriciek na ruzinovskej; akurat ju trocha upravit aby doprava po nej bola rychlejsia.
PS: mna tu niektori kamenuju (aj) za to zeby som rad upravil trakcne napatie na elektrickach na 3kV-; ale zaujimave ze ty by si kludne cez sidlisko potiahol zeleznicnu trat napajanu 25kV~
Re #61321 Sommelier: krizovatkou kazdodenne prechadzam a ta situacia tam sa mi nezda niak kriticka (ale realne by som tam asi riesil trat zapustenu do terenu a cestu v tom uzkom koridore nad nou; zaroven by trat mimorurovnovo prekonala aj dotknutu krizovatku); vyrazne horsia situacia je v oblasti zastavky komarovska...