Reply on: intony.sk #61296:
No asi skôr od veci ☺ na tej mape je vlastne spravená taká kombinácia rýchlo- a pomaloelektričky.. Tie poprepájané trate v centre nie sú príliš koncepčné, je to vlastne len rozvetvovanie a komplikovanie súčasných trás.Podľa môjho názoru by bolo najlepšie ak by sa spravili hlavne trasy A a B (samozrejme električkové) -čiže polooblúky (alebo ako to tu niekto nazval) s dvomi križovaniami v centre.
Tieto trate by som potom úplne fyzicky oddelil od ostatných električkových tratí a potom rozmýšľal čo ďalej so zvyškom tratí-ako ich čo najlepšie dobudovať aby vhodne dopĺňali NDS.
Teda radiály Ružinovská, račianska, karloveská a petržalská
by boli NDS.
Samozrejme také predĺženie trate z Dúbravky a vybudovanie terminálu SAD by bolo super, takisto ako predĺženie trate na Letisko a vybudovanie novej trate na Dolné Hony.
Ale to je len môj názor☺
Sommelier
No to my vazne vypadlo. Asi som sa prepracoval ☺
To Martin Fundárek: Sorry za to prehliadnutie, ani som to nezaregistroval.
Prečo do chatového vzťahu zaťahuješ osobné preferencie ? V mnohom sa hrubšie mýli, rovnako ako ja.
Ukoncit autobus zo Samorina na letisku a potom cestujuceho tahat po kolajach cez ruzinov do mesta mi prislo ako odborne vyjadrenie toho, kto nevidel ani mapu Bratislavy.
Som rád, ze si z ochutnavaca (to Ti nezabudnem ☺) presiel na konzultant. To znie lepsie, ale je to stale dost vseobecne.