Reply on: R.A.T.P. #46722:
Aj mne by si, prosím mohol poslať na mail tú štúdiu z 1974. Vďaka.
a to som nerobil. Viem, že raz bolo veľké nadšenie že sa ide budovať "prvá etapa rýchlodráhy", v podobnej trase ako súčasná "rýchloelektrička", teda z Petržalky cez Starý most, len za mostom to malo odbočovať na dočasnú konečnú na Pribinovej/vtedy tuším Martanovičovej (zhruba do priestoru dnešnej Slovenskej sporiteľne). Tuším to malo byť v prevádzke v 1986, ale nakoniec sa aj toto riešenie zrušilo. Vtedy tuším plánovali že trasa B aj s tunelom bude v prevádzke v roku 1998 a to sa mi vtedy zdalo ohromne neskoro 
Martin Fundárek
1. Po prejdení križovatky pri Starom moste cez dnešné výstupište busov (zastávka) a sklesať do podzemia cez park.
2. Z hlavnej stanice na Račko pod povrchom. Bola by dosť škoda zabiť Pioniersku, problémom by bola asi aj dosť frekventovaná križovatzka s Karpatskou a odhadujem, že sklon z vrchného konca Smrečianskej pod Račko by bol asi dosť ostrý.