Reply on: yale #46756:
Z hlavnej na Trnavské je to pomerne ďaleko, zastávka niekde v parčíku pred Račkom by bodla. Dočasne by plnila funkciu prestupného bodu na račiansku radiálu. V definitívnom riešení by bolo prestupným bodom Trnavské mýto. Nosný systém by od Rače približne v mieste zastávky Pionierska v smere do mesta prešiel do priestoru filiálky a zliezol pod zem. Zastal by na Trnavskom (prestup), pod Záhradníckou, na Nivách, na spodku nám. SNP (prestup), Hviezdoslavovom nám. (výstup dozadu k divadlu a dopredu pod most) a niekde medzi Novým mostom a Chatárom Šoférom by zasa vyliezla na povrch a napojila sa na karloveskú radiálu.
)... Električky tam síce nepatria k najrýchlejším, pretože sa v centre neustále točia medzi kanálmi a neustále prechádzajú medzi chodcami a cyklistami, prejazdy cez mosty nad kanálmi sú však malebné.
Martin Fundárek
1. Po prejdení križovatky pri Starom moste cez dnešné výstupište busov (zastávka) a sklesať do podzemia cez park.
2. Z hlavnej stanice na Račko pod povrchom. Bola by dosť škoda zabiť Pioniersku, problémom by bola asi aj dosť frekventovaná križovatzka s Karpatskou a odhadujem, že sklon z vrchného konca Smrečianskej pod Račko by bol asi dosť ostrý.