Reply on: yale #46739:
Toto je takmer moja predstava trasy B, s tým, že zahĺbenie pod povrch navrhujem tesne po zastávke Šafárikovo nám., ktorú by som umiestnil pri súčasnom parčíku (teda v úrovni občasnej električkovej zastávky). Teda podobne, ako spomínal Martin Fundárek. Ďalšie zastávky: Nám. SNP (hĺbená), Hodžovo nám. (razená), Hlavná stanica, Račianske mýto, Trnavské mýto, Miletičova. Výjazd z podzemného úsek by končil až za križovatkou s Jégého (jednoduchšia zaústenie plánovenej prestavba Záhradníckej na štvorpruh v úseku Mraziarenská - Jégého). Ostatné križovania na Ružinovskej by boli úrovňové preferované, na zváženie je mimoúrovňová križovatka s Tomášikovou (moja predstava kruhový objazd, električky podchádzajúce). Trasovanie na letisko už bolo určené v návrhu zmien územného plánu (stredom rozvojovej zóny pri diaľnici - z opačnej strany ako Avion), podľa mňa celkom vyhovujúce - trošku však treba domyslieť prestup na vlak kvôli jeho integrácii.
a to som nerobil. Viem, že raz bolo veľké nadšenie že sa ide budovať "prvá etapa rýchlodráhy", v podobnej trase ako súčasná "rýchloelektrička", teda z Petržalky cez Starý most, len za mostom to malo odbočovať na dočasnú konečnú na Pribinovej/vtedy tuším Martanovičovej (zhruba do priestoru dnešnej Slovenskej sporiteľne). Tuším to malo byť v prevádzke v 1986, ale nakoniec sa aj toto riešenie zrušilo. Vtedy tuším plánovali že trasa B aj s tunelom bude v prevádzke v roku 1998 a to sa mi vtedy zdalo ohromne neskoro 
fobust
Ja by som urcite mal zaujem. Dakujem.