Reply on: S499.1023 #61292:
No to my vazne vypadlo. Asi som sa prepracoval ☺
To Martin Fundárek: Sorry za to prehliadnutie, ani som to nezaregistroval.
Prečo do chatového vzťahu zaťahuješ osobné preferencie ? V mnohom sa hrubšie mýli, rovnako ako ja.
Ukoncit autobus zo Samorina na letisku a potom cestujuceho tahat po kolajach cez ruzinov do mesta mi prislo ako odborne vyjadrenie toho, kto nevidel ani mapu Bratislavy.
Som rád, ze si z ochutnavaca (to Ti nezabudnem ☺) presiel na konzultant. To znie lepsie, ale je to stale dost vseobecne.

Sommelier
Ale samozrejme, nikde som nepisal o tom, že by železnice mal stavat jeden alebo druhy ci treti. To je otazka buduceho zriadenia. A mimochodom, trate maju spravcu a prevadzkovatela a dospela na to doba, aby sa rozlisovalo medzi ZSSK a ZSR, pretoze ten vlak moze postavit a prevadzkovat uplne ina spolocnost.
Cestujuci je tvor usmernovany moznostami, ktore sa mu ponukaju.
To s tym sedenim nekomentujem.
Ani to zhananie zdrojov nekomentujem.
A tou zeleznicou vytvoris potrebne prepojenie, ktore tymto smerom nie je a je jedno čo hovorí existujúci projekt. Toto riesenie mu snad neodporuje ani ho nenarusa.
By the way o akom projekte hovoríš ?
Nezachadzam do detailov,
autobusy na nivy zachadzat nemusia,
celu dlzku tras pri elektricke ci pod trolejmi,
Systemom nakupovat elektricky a trolejbusy namiesto autobusov. To je celé.