viete o tom ze jazdi L X1 ???jej trasa je Zatisie,Trnavske myto,Legionarska,Jesenskeho,PKO,Molecova a jazdi na nej7787+88
Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem 
Do ulice ti nikto 3kV dat nedovoli, ani ked to bude tak vyrazne oddelene ako na useku vozovna Krasnany - Hybesova 
), pri trolejoch ma velmi ani nenapadlo menit trakcne napatie (aj ked z relativne nizkeho napatia vyplyvaju obdobne problemy)
)
Ale 1) norma nedovoli do ulice viac ako tusim 1kV, 2) vozidla sa vyrabaju na 600 a 750 V a 3) prechadzat zo 600 na 750 by velky vyznam nemalo, kedze to nie je ziaden vyrazny rozdiel... len by ostali komplet vsetky vozidla elektrickej trakcie nepojazdne, a musel by si nakupovat nove alebo nakladne prerabat vyzbroje
) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
)
Sommelier
Myslím, že to dokazuje, že sa to dá vymysliet a že to bude fungovat.
Ešte bude treba doriešiť nástupište smerom z mesta, lebo nechceme polorpazdne tbusy nechat otacat az na Cilizskej.
si: ak mam byt uprimny, 78 bola dobry spoj, ktorým sa často dalo dobre cestovat. Lenze tak ako si to popisal ty - Holicska - Cilizska, to mi setrne nepripada. Zachadzka do Ruzinova - rovnaka strata ako v pripade teoretikov napojit elektrickou vrakunu a Biskupice od Ruzinova.
Ale k tym trolejbusom... Hmmm. Sam vies, ze to na DH nie je az tak tragicke. Ako odchovanec 201 a 202 som presadol do 33 a 32 (az na Kuklovsku - denne) a spominal som na tie vrestiace rarohy typu 6608 a spol...
Keby sa k tomu pridala linka, odporucam kratka, s takym 5 - 10 minutovym intervalom - len na CR, bolo by to uplne OK. Najma ked budes prestupovat na tom istom nastupisti.
No a to, že 201 pojde inak - svoju funkciu si splni tak ci onak.