co bude tych 79 rkov autobusov to bude aj den otvorenych dveri vo vozovny ???? ano alebo nie a kedy
Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem 
Do ulice ti nikto 3kV dat nedovoli, ani ked to bude tak vyrazne oddelene ako na useku vozovna Krasnany - Hybesova 
), pri trolejoch ma velmi ani nenapadlo menit trakcne napatie (aj ked z relativne nizkeho napatia vyplyvaju obdobne problemy)
)
Ale 1) norma nedovoli do ulice viac ako tusim 1kV, 2) vozidla sa vyrabaju na 600 a 750 V a 3) prechadzat zo 600 na 750 by velky vyznam nemalo, kedze to nie je ziaden vyrazny rozdiel... len by ostali komplet vsetky vozidla elektrickej trakcie nepojazdne, a musel by si nakupovat nove alebo nakladne prerabat vyzbroje
) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
Mike
"Ale už dnes máš ružinovský spojený s ASMN 3 minutovym intervalom 201,202,208, ktorý možeš ešte zlepšiť."
Ten interval je ráno iba v čase najväčšej špičky a hádam s výnimkou 208, na zvyšných dvoch linkách +-akurát zodpovedá dopytu z Dolhých honov a Gagarinky v zmysle, že sa tam tí ľudia zmestia.
A to "môžeš eše zlepšiť" mám chápať akože tak, že kdesi dozadu si spomínal že DPB dostane brutal dotácie, alebo na tej doprave zarobí nejako extra veľa $ a za to si kúpi 20 nových kĺbových trolejbusov? Lebo ináč ten interval za dnešnej situácie už nemôžeš zlepšiť.
Samozrejme, pokiaľ by sa spomínaný meganákup nových trolejbusov uskutočnil k tým kĺbovým aj asi 40 - 50 sólo; že by bol následný interval 201 + 202 v najväčšej rannej špičke 2 min., linka 208 4min., v ostatnej špičke 3 min. a v sedle linkový interval 8, príp. 7.5 min. Magistrát by, ako si želáš(me), výrazne navýšil vozokm. Taký buspruh ako je na Prievozskej by bol aj na Ml. Nivách, a na celej Gagarinovej. Tak ako je na čiližskej kĺnobvý abus ZV, boli by tam dva + ďalší ZV na cintoríne Ružinov, ktoré by v prípade výpadku prúdu okamžite nahradili trolejbusy, + aj bežné výpadky trolejbusov by sa normálne hradili autobusom.
Po splnení týchto všetkých podmienok som aj ja za to, aby prímestské linky od Maďarov boli ukončené na termináli "Cintorín Ružnov", kde by bol na jeden cestovný doklad bez nutnosti ďalšieho označovania prestup na v tej oblasti nosné trolejbusy smer centrum. ? ☺ ?