viete o tom ze jazdi L X1 ???jej trasa je Zatisie,Trnavske myto,Legionarska,Jesenskeho,PKO,Molecova a jazdi na nej7787+88
Velmi dobre totiz viem, ze pri vyssom napati a rovnakom vykone tecie drotom mensi prud, takze tvoje argumenty nespochybnujem 
Do ulice ti nikto 3kV dat nedovoli, ani ked to bude tak vyrazne oddelene ako na useku vozovna Krasnany - Hybesova 
Ale 1) norma nedovoli do ulice viac ako tusim 1kV, 2) vozidla sa vyrabaju na 600 a 750 V a 3) prechadzat zo 600 na 750 by velky vyznam nemalo, kedze to nie je ziaden vyrazny rozdiel... len by ostali komplet vsetky vozidla elektrickej trakcie nepojazdne, a musel by si nakupovat nove alebo nakladne prerabat vyzbroje
) a tak akosi plati ze cim dlhsi kabel, tym ma vacsi odpor a tym je na nom aj vacsi ubytok napatia
)
si
PS:ked sa ti to cele zda tak divne ze vyssie trakcne napatie nie; tak troska z ineho sudka; vies o tom ze neviem do akeho (asi vzdialeneho) datumu budu musiet vyrobcovia aut prejst na vyrobu vozidiel s 24 V miesto 12 V ? (dovodom su prave vysoke prudy pretekajuce vodicmi a z toho dovodu v danom prostredi vyssie riziko poziaru
PS: viem ze 3 kV a 24 V su znacny (bezpecnostny) rozdiel, ale nedalo mi to
PS2: 3 kV- o.i. aj preto lebo na takom nam uz aj behaju neake tie vlaciky takze v kombinacii s vhodnym rozchodom a zvrskom by sa na to teoreticky dalo pustit aj neaku tu gorilu ? ? ? ?
PS3: priamo v intravilane mesta mame aj zeleznicne trate napajane 25 kV~ 50 Hz a akosi az tak velmi to nikomu nevadi (aj ked beriem ze take trate nie su na pesej zone a pod.