dnes bola zaujimavo videna vecer okolo 22,48 videna na farskej 4100 na linke 99 poradie som si nevsimol
Ale k veci: vrchne dielektrikum ing. Tretie skupenstvo vody uz zacina nasierat aj svojho rezortneho riaditela ing. Konarika.
Martin Fundárek
Snímať prichádzajúce vozidlo možno tam, kde je dostatočne dlhý úsek pred križovatkou (bez zastávky) a vždy s predzvesťou, na ktorej vodič vidí, či na križovatke bude alebo nebude mať voľno - a podľa toho bude alebo nebude brzdiť.
Samostatnou kapitolou je to, či je vôbec možné vzhľadom na hustotu dopravy naprogramovať preferenciu. Ak na karloveskej radiále prechádza v rannej špičke priemerne jeden vlak za 52 sekúnd, mám obavu, že sa preferencia urobiť nedá - to by sme kolidujúce smery asi úplne odpísali. Na tejto radiále sa podľa môjho názoru bude dať urobiť preferencia až vtedy, keď sa tam nasadia kapacitnejšie súpravy (než má DPB dnes) a zriedi sa interval.